Iarasi despre hi5
Nu stiu ce cautam eu pe net, si din link in link am ajuns pe hi5-ul unei fete. Am inchis tab-ul, dupa care l-am redeschis pentru ca mi s-a parut ca vad pe undeva ‘age 13’. Intru repede inapoi si ghici ce. Tipa chiar are 13 ani. Ok, nimic ciudat, baga sa vedem niste poze…
Deci in seara asta mi-am facut portia de ras. N-am mai ras de mult cum am ras in seara asta.
Frateee, la 13 ani sa intri pe hi5, sa te dezbraci aproape goala pentru a face poze SPECIAL pentru a le pune pe hi5. Sa-ti inviti prietenele la tine sa faceti poze impreuna, tot pentru hi5. LA 13 ANI!?
Deci serios acum, fata asta nu se vede? Colegele/vecinele/frati(surori)/parintii nu o vad cum arata si ce scrie pe hi5? Nu o vad cat e de penibila!? hi5-ul tipei e aici: http://miahabonita.hi5.com/
- In primul rand nu stie nimic de web design. Absolut nimic. A bagat o poza pe fundal si pur si simplu nu mai vezi ce scrie. Nici sa te chinui si nu poti citi. Trebuie sa dai ctrl+a (select all) ca sa vezi ce scrie pe acolo.
- In al doilea rand daca mai stai putin pe site o sa inceapa sa cante o manea. Ok, de unde se opreste? . Pe orice site de obicei nu se pune pe autoplay player-ul, sau daca-l pui, baga-l undeva sus si sa apara repede in vizor, ca sa-l poti inchide daca vrei.
- In al treilea rand nick-ul. Eu nu am inteles ce a vrut sa scrie la title (sau ce vrea sa fie ala). Cred ca vrea sa scrie ‘brunetica’. Cred.
- La ‘interests’ arata numai ‘s’-uri, puncte si liniute. kiss miss puncte puncte, kiss miss sweet puncte puncte. wtf? Aa, da, si toata chestia asta cu kiss miss mai ocupa si vreo 4 page down-uri.
- Foarte multe poze, flash-uri. Extrem de multe. Care mai de care mai tampite, puse unde nu le e locul.
- Status: Are privirea ucigatoare…Dupa ea toata lumea moare…Are zambet de zanik…Cea mai dulce printzesik !!!ღ
Asta scrie la status-ul tipei de pe hi5 - About me: Poi sont multe despre mn dar cel mai bn ma descoperitzi voi!
Asta scrie la about me. Ce sa descoperi la o fata de 13 ani? CINE sa descopere? Asta are 13 ani si e in calduri sau ce?? La 13 ani ea isi cauta partener pe net? Partener de joaca sau de care, ca nu inteleg. Eu inca nu pot intelege cum la 13 ani umbli dupa baieti/fete. Pardon, umbli dupa ‘true love’. Aiurea
Mi-e lene sa ma uit mai jos, sigur mai gasesc 100 de alte tampenii.
Hai sa trecem la poze.
*Sper sa nu stearga pozele sau alte chestii
Nu m-am uitat la toate pozele, dar au fost de ajuns doua, trei poze ca sa ma bufneasca rasu’ si in acelasi timp sa-mi spun “freaking unbelievable”
De exemplu in cele doua poze de mai sus nu arata deloc de 13 ani. E chiar dragutza (or not)
Stop It! Aici mi-a picat fisa. Pozele din stanga si din dreapta sunt de fapt ale unei prietene de-a tipei, nu ale ei. Ma rog, tot nu are ce cauta pe hi5 la 13 ani. Si prietenele astea ale ei, la cum arata, ce or fi cautand prin zona dating a internetului (ca de fapt parca asta insemna hi5, nu?)
Eh, macar stiu ca am ramas uimit, si in acelasi timp razand de tipa (care eu credeam ca e asta din ultimele poze).
Apropo, vad ca deja de la 13 ani incep fetele sa iasa in cluburi (oare?), sa se macheze, sa iasa in oras, baieti, etc. Mereu fac poze pentru hi5, stau toata ziua pe mess/hi5 cautandu-si ( ). Oare cand o sa fac eu vreo 30 de ani, de pe la ce varste o sa inceapa copilu’ sa iasa in oras, hi5, baieti/fete, etc?
129 comentarii
25-May-2008 09:39
da, ai dreptate, haicinciu’ asta a ajuns un fel de pornache gratis pentru toti pedofilii libidinosi ai netului.
copii alintati, cu prea multi bani pe mana, prea putine responsabilitati si parinti mult prea dezinteresati. trist…
15-February-2012 23:25
@oana: da asa este daca are bani multe face….dar ia inchis contu si ce tupeu are
6-June-2008 22:49
Mda,aveti dreptate…lumea asta se duce dracului si noi impreuna cu ea!!!
30-July-2008 18:33
Asculta…eu am 14 ani.Am si eu hi5. Am si eu prieten(e un tip de 16 ani)..fffoarte de treaba si dragutz. Nu am pretentia sa-mi gasesc adevarata dragoste pentru ca nu o sa o gasesc asa devreme. Pana atunci ma bucur de prietenii pe care ii am. Nu cred ca ar trebui sa o faci pe fata asta sa se simta rau.Nu cred ca-i place sa sa-si gaseasca pozele pe net si adresa de hi5…cred k se simte destul de rau…Mda..poate ca multi dintre copii ratacesc prin cluburi si chestii de astea…dar asta le-a fost educatia..ehh…recunosc ca e cam ridicol sa posezi aproape goala…da nah..asta simte fata ca trebuie sa fac…poate vrea sa devina model…si eu ma machiez..stai cu baieti..dar nu inseamna ca sunt dependenta de ei..
30-July-2008 18:53
Daca se simtea prost putea da un mail si scoteam pozele.
Exact, asta le-a fost educatia, mai bine spus asa s-au educat singuri, pentru ca parintii uita ca au copii. Le ia un pc, le trage net si se bucura ca scapa de o grija (nu mai stau cu grija ca ce o face copilul pe afara, stiu ca e cuminte langa ei in casa). Ar trebui ca parintii sa vorbeasca mai mult cu copii si sa le dea o educatie corecta (nu net toata ziua). Dar cum majoritatea parintilor sunt paraleli cu domeniul IT (…)
Nu ar trebui sa o fac sa se simta rau? Eu cred ca da. POATE isi da seama de ce greseli face (pentru mine a poza aproape goala pe net e o greseala. treaba asta e pentru supermodele, nu pentru dracoase de 12 ani care se cred mari vedete)
Mi se pare normal sa te machezi, etc, dar nu mi se pare normal sa stai in casa, sa faci poze pe unde apuci (pe wc, in cada, cand mananci sau cand te f*ti) si dupa aia sa le pui pe net sa le vada toata lumea.
Daca ar fi dupa mine, as face un curs de pregatire pentru a folosi internetul, si numai cei care au trecut acel curs sa aiba voie sa foloseasca internetul
30-July-2008 21:09
bai………au innebunit toate………din ce in ce mai mult panarame.oare de ce?pentru ca asa incep de mici cu poz de genu …….iar d p la 17ani o sa arae mai mult ….. nu stiu ce sa mai cred despre tot ce ne inconjoara
4-September-2008 20:15
mie mi se pare ok sa ai hi5…chiar si de la 12-13 ani…bun…dar cu pozele astea….puse pe hi5…
chiar dak tzi le faci…tzine`le pt tine…eu am 15 ani…si pozez pt modele …am poze APROAPE dezbracata…adik in lenjerie si cu diferite esarfe…si le am puse si pe situ de la agentie…
ok
dar le tzin pt mn…sau mai bine zis pt site
fetele astea mi se par RIDICOLE!!!
shi eu am hi5 de cand am avut 12 ani…
dar nici nu ma gandesc sa pun asa poze
desi as putea
si vb aia…
aaa
si cat despre machiaj si cluburi
eu personal ma duc in cluburi de la 13 ani
))
insa de machiat
am inceput pe la 14 ani…
………
hi5`u este un fel de atz face prieteni pe net…POTZI sa itzi gasesti “marea” dragoste ..asa cum am facut si eu……am cunoscut un baiat pe hi5…si acum avem deja 9 luni…
vb aia..”totul este posibil”…
DAR DE LA 12-13 ANI…IN NICI UN CAZ SA ITI FACI ASA POZE SI SA LE PUI PE HI5!!!!!!
fetele astea nu se vad k nu au nici tzatze nici cur…si ele pozeaza aproape goale…
doamneee…lumea asta se duce pe rapa…)
v`am tzuCkath…
11-September-2008 23:40
poi sa duce loomea d rapa ft ushor azi
da intr-un fel unii au dreptate
sa faci poze l 12 ani app goala sh sa l pui p hi5?
pun paru k masa nu stie
12-September-2008 13:16
@cryss: sunt 99.9% sigur ca masa nu stia de pozele alea, pe hi5
@JuJu: yep, iti poti gasi si marea dragoste pe hi5 si sunt sigur ca foarte multe persoane s-au cunoscut pe hi5 (chiar si casatorit).
Dar de la niste poze (sau poate fotografii) puse pe hi5 cu scopul de a-ti face noi prieteni sau cu scopul de a-ti gasi marea dragoste si pana la ceea ce se intampla in ziua de azi, e diferenta MARE. (cand am zis ‘ce se intampla azi’ m-am referit in special la majoritarii care isi pun poze din ce in ce mai ‘deocheate’ cu scopul de a fi mai cunoscuti (a.k.a. a avea mai multe views) si de a avea mai multe comentarii)
Eu nu inteleg ceva. Se castiga bani din asta si eu nu stiam? Atunci care-i treaba cu “pls comment” De ce toti vor din ce in ce mai multe comentarii pe hi5?
28-September-2008 20:42
esti tare tuh daca ai 9815644444444 comm pe hi5…ce prostie....eu mi-am sters de cateva ori contul dar l-am reactivat pana la urma ca mai cerea unu altu poze si ma rog…dar altii devin obsedati de hi5…si desi sunt niste ca caturi in viata reala cred ca niste poze modificate la greu in photoshop ii vor impresiona pe altii..
28-September-2008 20:53
exact aceeasi parere o am si eu!
toti cred ca sunt super tari daca au multe comentarii, toti cred ca impresioneaza cu pozele alea modificare, etc
din acelasi motiv mi-am facut si eu cont de hi5
ah, si inca ceva: macar de ar arata bine in pozele alea (ma refer la cele modificate). ca sa fii fotograf iti trebe ceva imaginatie. trebuie timp, trebuie multe. nu oricine poate face o poza buna. ca sa fii designer trebuie si mai multe (designer in categoria poze).
nu oricine poate fi asa ceva. dar lumea nu prea stie asta, si se pune sa-si modifice singur pozele, si ce iese… te doare capu’ Deci sincer, unele poze arata CA DRACU. Le modifica atat de mult incat iti dai seama de la 10 poste ca e modificata, si arata rau de tot. BLEAH, sunt scarbit de hi5-ul asta
4-October-2008 09:42
JuJu, ceea ce ai spus in comentariul tau nu pare a fi deloc ceea ce trebuie. La 13 ani cand mergeai in cluburi te incaltai cu fesu’ si intrebai de ce este ud motu’
Pare mai mult o lauda.
*GRR*
20-December-2008 20:50
Auzi am si io 13 ani si da ies in oras si inc luburi da ma rog…In legatura cu pozele nu cred ca maikasa le stia.Poate leo facuth cu o prietena ma rog…Ai perfecta dreptate….Si da si i mam indragostit sa zikem pe hi5…Da ma rog
Si da sio sters hi5
Doamne….
26-December-2008 03:09
Ce proaste e looomea in ziua de azi(unii)!!!Fata jnut fara tzatze fara cut !!!
26-December-2008 16:41
si eu am hi5..d fapt cred ca toata lumea are azi hi5. faza e ca Romania e dominata de cocalari,manelisti,”smecheri”,pitzipoance..etc. stitzi la c ma refer..ma uit uneori cne mi.a vizitat hi5.u..si mi se face rau knd vad nick’uri qm ar fi printzesa curului sau nuj mai cne..wtf? deja mi.e frik sa mai intru p siteam aproape 14 ani..am fst q un tip d 16 si q unu d 17..da nu mi.as pune poze d.astea nici la 20 de ani si, de fapt, niciodata!! si app. machiaju’ suge
2-January-2009 20:13
ba..deci acu pe bune…cine dracu e tarfulitza aia in devenire?daca s’a ajuns de la varsta asta se faca poze de genu asta,e grav..e rau de tot.si eu am 15 ani nu caut “marea dragoste” pt ca pe net trebuie sa fii idiot ori prost sa crezi ca exista asa ceva…nu ti’o gasesti nici in viata reala asa ca…si app a zis cineva mai sus de poze modificate..tin sa spun ca i’am trimis mai demult unui idiot niste poze foarte decente si mi’a zis ca deja le’a pus pe net ..am stat cu frica’n san ca cine stie ce se intampla si nu am patit nimic.da’fetele ..proaste ca ea ar trebui sa stie ca unui obsedat nu’i pasa ce varsta ai.atata timp cat poate modifica o poza sa satisfaca alt obsedat,totul e corect..pentru ei !
10-January-2009 18:44
nici nu ai idee cata dreptate iti dau…
15-January-2009 02:28
ma fratilor..a inebunit lumea complet....serios..cum sa pui asemenea poze pe hi5…la 12 ani.. doamne..…parinti lor stiu ce fac ei..?..hmm nu prea cred…ca daca ar stii ar primii o bataita buna……sau de ce nu o pedeapsa.. hi5-ul asta..provoaca deja dependenta..pff…nu stiu ce sa mai zic…copii din ziua de azi… au deja probleme..hmm…pozele fete-i asteia.sunt penibile..nici macar nu are ce sa-si arate..si totusi..face poze asa numie “sexy”..chiar crede ca,cu acele poze poate cucerii toti baietii de pe hi5..?..hmmm…nu prea cred…daca vrei sa ai o relatie nu trebuie sa fi “sexy” el/ea trebuie sa te iubeasca asa cum esti tu..in fine…nu sunt in masura sa critic pe nimeni..…si orcum..un mesaj pentru fetita asta ” mai fato incearca sa fi tu ..daca esti mai naturala fac pariu ca o sa te placa mai multi baieti “
22-January-2009 20:40
doamne apara si pazeste draci de copii si eu am avut 12 ani sa atunci nici nu stiam ce e ala hi5 da ma rogtente de curve zau
23-January-2009 18:22
plus ca fatuca asta are contul de hi5 inchis..sau cel putin asa imi apre mie..oricum nu am inteles de ce a pus poze cu doua persoane diferite..ca fata aia in chilotei e de’a dreptul penibila
23-January-2009 20:10
@catalina: Probabil i-a inchis contul pentru pozele indecente (si stupide!) care le avea
Nu mai pot de bucurie cand vad cate un cont inchis.
Si-n acelasi timp mor de bucurie cand vad cate un cont inchis din “vina” mea. Eu deabia astept sa gasesc poze indecente si sa dau REPORT. Mi-am facut un hobby din a reclama conturi ca dupa aceea sa fie inchise
24-January-2009 23:54
cata rautate…oricum intr’un fel imi pare rau ca si’a inchis contul..mai radeam si eu..da cine stie pe mana cui ajungea.)
25-January-2009 04:48
Sincer sa fiu io mam spurcat de la 13 ani jumate am ff pe vecina care avea 15 jumate incercatzi
25-January-2009 05:23
@Vagabondu!!Tm: Sincer eu cred ca te-ai si prostit odata cu ce ziceai tu ca ai facut la 13 ani.
Nu cred ca exista cuvant mai urat decat al 6-lea din fraza ta.
1-February-2009 13:18
poi incercai sa intru pe hi5 ei si nu mai e membru ,prob k i l’au blocat..am j io hi5..si nu am poze d’astea si dak avetzi cva de zis..va rog sa o faceti..k prin aceste asa zisa “mustrari” kre sunt de fapt sfaturi invatam ..c e mai bn pt noi..chiar am ras citind asta ..deci aia nici makr nu are tzatze.,..
4-February-2009 00:11
….am citit toate comentariile voastre….si ca o fata,desi numai de 15 ani,dar foarte pasionata de psihologie,care chiar ar vrea sa devina doctor psiholog,pot spuna ca acea fata e pierduta din mana parintilor.Dar asta nu inseamna ca trebuie sa isi gaseasca pozele pe anumite site-uri,cu astfel de comentarii,si fiti siguri ca a aflat…pt ca altfel acum mai avea hi5…ganditi-va ,nu cumva se simte ingrozitor?…nu spun ca nu aveti dreptate,din contra chiar aveti mare dreptate,dar …era mai frumos sa nu fie jicnit…sa nu apara acele poze macar.Cat despre faptul ca nu are sani…hei e ceva normal….adica toate fetele la inceput sunt asa…nu se nasc acele fete pe care baietii le cred “bune”.Acum urmeaza sa critic si eu putin…cu toate ca…uff nu imi place,dar e cu adevarat…de ras….toti se vaita ca Romania …Romania si iar Romania se duce de rapa….Romania…e tara pe care noi e reprezentam….si noi o facem sa intre in sicriul pe care,dintr-un copac batran cad petale negre de trandafir…..fetita aia e disperata sa arate baietilor ca si ea poate fi ca altele….pff….asta e grav….e grav din mai multe motive.Cine sunt acele altele…..fete care fac pe “curvele”,care cica arata mai bine,care au cu ce se lauda,imbracate sau dezbracate…..ma rog…..gata sa nu plictisesc…ceea ce vroiam sa zic e faptul ca nu numai parintii sunt de vina, ci si altele poate chiar mai “mature”(ceea ce nu s-ar zice),dar pline de fite,bani…etc,care nu fac decat sa le indemne pe “prostute”…cam cum ste copilita aceasta sa demonstreze ca si ele pot,si ele au…dezgustator,dar adevarat,pacat…fetita nu o sa aiba un viitor prea stralucit daca continua asa.
A….si eu am hi5….si, si eu am poze editate…..nu modific foarte mult pentru ca nu imi place,de obicei le modific punandu-mi cate ceva pe langa…pot sa va intreb ce e rau in edit?sau ce nu va place?….
Si apropo….autorul…cati ani ai?
5-February-2009 14:03
Nu stiu cine e de vina in toata palavrageala asta..dar sincer e problema ei.nu stiu de ce se agita unii atat ca o..fetita ca asta isi pune poze de genul asta pe hi5.In fond e viata ei si face ce vrea cu ea.Daca vrea sa ajunga pe trotuar e problema ei si “norocul” ei pentru ca in ziua de azi la cati proxeneti exista nu ii mai intereseaza ca fata are sani sau nu.conteaza sa fie…stiu mai bine situatiile de genul asta.poate ca am trecut si prin niste experiente nu foarte fericite..Dar lasati’o in pace.Cu atat mai mult ca acum nu mai are hi5.deci luati pe altul la rand.asta e problema ei…daca vrea sa se faca de ras nu o opreste nimeni.si mie mi se pare normal ca autorul acestul artico, a pus pozele pe site..ma mai uit o data si imi spun..”macar daca ar avea ce arata”..
5-February-2009 16:55
Buna.Nu stiu cum am dat peste aceasta tema de discutie si nu stiu daca sunt cea mai potrivita persoana pentru a posta un comentariu.In zilele noastre hi5-ul reprezinta,nu neaparat,un site de matrimoniale.Am 16 ani,am profil de hi5,dar in niciun caz pentru a intalni “marea dragoste”.Il consider un mijloc de a discuta cu diverse persoane,postez fotografii,nu pentru a primi comentarii ci pentru ca imi place fotografia si (fara sa fiu modesta) imi place cand am ocazia ca altii sa vada si sa aprecieze ceea ce fac.Daca este cum zici tu,ca persoanele de varsta fetei pe care o critici de parca ar fi crescuta de tine nu ar avea voie sa posede un profil de hi5,atunci administratorii site-ului ar fi impus o limita de varsta .Imi cer iertare daca gasiti comentariul meu fara rost dar nu noi suntem cei care ar trebui sa critice fetita asta,care in mod sigur nu are un viitor stralucit inainte.E problema parintilor ca nu au reusit sa o educe si cred ca ei ar trebui sa ia masuri,nu noi.Pacat ca majoritatea copiilor care au acum 13-14 ani nu au destul creier.Eu una,la varsta lor aveam profil de hi5 dar pozele erau chiar nevinovate si fara interese sexuale.Discutie placuta in continuare.
5-February-2009 17:13
@Joulie:
Administratorii acelui site isi scot EXTREM de multi bani din asta, si nu ar pune limita de varsta
@Diana:
Exista o pagina de ‘about me’. Anyway, 19 ani. Dar conteaza!?
Yep, asta si teribilismul is motivele pentru care tinerii fac ceea ce fac. VOR sa iasa in evidenta prin orice posibil, si de aici pleaca un fel de concurenta intre fete. Pentru ca atunci cand colega ta incepe sa-si arate din ce in ce mai multa piele pe net, tu automat vei face la fel, pentru a nu fi considerata demodata.
Toti vrem sa fim in pas cu moda, si de aceea facem lucruri de genul asta.
Nu e nimic rau in asta. Raul e ca nu ne dam seama cand sa spunem STOP.
7-February-2009 11:36
Ma scuzi darky….dar mie nu mi se deschidea pagina bine…si nici toate comentariile nu imi apareau…te-am intrebat cati ani ai,pentru ca nu oricine ar gandi asa….hmmm….si totusi….19 ani…..multi dintre amicii mei care au 19 ani nu gandesc asa…intr-un fel pot sa iti spun felicitari.Spun intr-un fel,deoarece nu te cunosc destul de bine pentru a imi spune o parere in totalitate.
8-February-2009 22:02
@Diana:
Stiu cum e. Multi dintre prietenii mei nu gandesc asa, tocmai de aici pleaca si chestia negativa. Cand tu esti singurul care gandesti asa esti privit cu alti ochi (in sens negativ)
Ai 15 ani, vrei sa devii psiholog si gandesti intr-un mod pozitiv. Deci ce-ti pot spune decat succes pe viitor
10-February-2009 23:06
Multumesc mult…si tie succes pe viitor…..
12-February-2009 00:50
nici nu vreau sa ma gandesc la viitorul acestor…fete … macar de-ar fii avut ce sa arate,dar la 12 ani este de inteles ca nu se poate si … pt fata din prima poza: da-ti lantul ala jos,sau nu-l mai tine la vedere,pitzi!!!
13-February-2009 10:39
Mdaaa….da acm nu mai este membru hi5…..c s-o fi intemplat??
15-February-2009 00:03
Hai ca pe ea…nu o inteleg pentru ca nu o cunosc…..dar acum cateva minute,uitandu-ma din plictiseala de citit pe un hi5,am gasit o poza cu o eleva de la fosta mea scoala,de clasa a6a…..pe un alt hi5 postata poza…si pe langa faptul ca era in costum de baie…..isi mai ridicase si sutienul cica sa para ca are sani…deci persoane la care nu te astepti fac asa ceva.Daca eu m-am simtit rusinata ….doar pentru faptul ca o cunosc, ma intreb ea nu o avea putina rusine….si daca i-ar fi pus prietena ei poza fara sa ii ceara voie…putea sa dea abuz.
“Copilasii” astia fara minte cred ca au nevoie de o doza de educatie ca pe vremuri,cu toate ca nu stiu cum era stiu ca atunci nu iti permiteai sa faci asa ceva.
15-February-2009 00:23
@Diana: Nu-ti permiteai sa faci asa ceva in primul rand pentru ca nu exista internet, deci nu aveai unde sa pui asemenea poze.
In al 2-lea rand, nu exista “moda” (daca-i pot spune asa) asta de a-ti pune poze pe un site.
Si deabia in al 3-lea rand intervine comunismul, si ca nu aveai voie sa faci asa ceva (nu-ti permitea statul)
In rest nu vad de ce acum 10-50 de ani crezi tu ca era educatia mai buna.
Sincer cred ca au nevoie de niste parinti care sa stie in ce vremuri traim si sa le dea o educatie corecta, moderna, si sa nu-i mai lase de capul lor pe internet.
15-February-2009 00:38
Nu acum 10-50 de ani nu era o educatie mai buna….dar de frica macar nu faceau asa…acum parintii uita ce inseamn a educa un copil….parintii noi…..au fost si ei asa,poate.Am o prietena care e sustinuta de mama ei in tot ce e bine,dar si rau…azi cand a scos lama sa se taie in fata mea imi venea sa o iau la fuga si sa tip,am incercat in toate modurile posibile sa ii iau lama,numai gandul de a lua parte la astfel de lucru m-a ingrozit si simteam cu mi se face rau….cu toate ,cred ca asta ar fi singurul lucru rau in care nu ar fi sustinuta de “mamica”, dar in rest….Si nu e buna nici o educatie ca pe vremuri,adica nu in totalitate,caci, poate o parte era destul de buna,dar nici o educatie ca acum.Copii au deja prea multa libertate…si pe unii ii atrag dracusorii numai la lucruri rele.Sunt si eu copil,dar nu ma atrag deloc aceste lucruri,si cum ai spus si tu sunt considerata o ciudata, poate daia nici nu prea am prieteni,sau prietenele mele “cele mai bune” cand le spun ca citesc o carte, fug de mine ca de alceva….uff…
15-February-2009 19:47
errdvcvv b
15-February-2009 20:21
depinde si de educatia pe care o primesti si cat de apropiat esti de parinti..daca esti apropiat de ei ,inveti mai multe si nu ajungi…asa cum ajung unele.eu de exemplu ma inteleg super bine cu ai mei si pot sa spun ca am avut un atuu in multe privinte.cum acum 50 de ani nu exista tehnologia de azi,nu existau nici asfel de specimene.i poate ca era mai bine..unii batrani raman uimiti de cum au ajuns fetele din ziua de azi…uneori suntb demodati,dar dupa parerea mea,in cea mai mare masura au dreptate.apropo de subiect,mi se pare ca s’a discutat prea mult pe seama lui.nu merita.chiar se exagereaza
28-February-2009 21:34
poi c sa zic d fata asta……mik shi fara minte adik hai sa ne gandim cum o sa-si puna ea pozele p hi5 dak de acuma shi le pune asa !!nu sunt impotriva ei dar chiar cred k e mik pt asha ceva !!eu am 15 ani shi nu merg in cluburi dar am prieten sh nu ash face asa ceva decy fetitzo baga-ti mintzile in cap!!!
8-March-2009 19:13
nu stiu ce va ajunge fata ce aproape dezbracata kand va fi mare chiar nu stiu …… daca incepe de akm sa se …..despuie siiiii sa se arate in fata tuturor ?//://? Oare parintii ei stiu k ea isi face poze aproape goala si daca stiu nu cred k ar fi certat o k …….. parinti zic ca i frumoasa si tre sa se arate si la alti deciii……. concluzie fata tre sa nu mai umble la net ….. nu mai are voie gata ) sa nu te sup k am sp asa cva da e spre bn tau.nu mai st c sa sp /: paaa
8-March-2009 19:56
doamne…stateam si ma uitam..cat s’a discutat pe un subiect ca asta..cred ca prea mult..hai sa gasim altu..si totusi,hai sa ne gandim un pic…daca parintii ar lasa’o sa faca asa ceva ,inseamna ca nici ei nu’s prea sanatosi la cap..daca sunt niste parinti nepasatori,asta e extrem de grav..are doar 12 ani,ce dumnezeu..chiar nu gandesc?..eu imi pusesem o poza pe background mai nebuna,logic nu chiar cum o are fata asta si la un moment dat m’am gandit s’o schimb..da’ pana la urma e fix pb ei.nu stiu de ce se agita unii atat,daca ai ei nu stiu,sau stiu si nu fac nimic..cred ca e problema lor..daca vrea sa ajunga…ce o ar putea sa ajunga,sa fie sanatoasa
14-March-2009 00:31
am dat blocare photos2.hi5.com, pe hi5 si nu mai pot vedea unele poze. ma poate ajuta cineva?
14-March-2009 18:49
da nicius
trebuie sa umbli pe la setari la browse-rul tau..
mai exact tools/ options /content si stergi de acolo exceptiile de la incarcarea pozelor
nu te mai chinui sa umbli la poze pe hi5 ca nu rezolvi nimic pana nu modifici setarile .Mi s-a intamplat si mie.Bafta!
10-May-2009 18:54
In primul rand,daca nu ar mai fi hi5`uri ce ai mai scrie uh pe blog oare Ma rog ideea e ca trebuie sa ti vezi de viata ta si sa lasi oamenii in pace, oricum comentariile tale asupra hi5`ului fetei nu au nici un efect pozitiv doar negativ din plin. Are 13 ani nu? e doar un copil Cum a fost educata asa se comporta deci vina e a parintilor care nu sunt destul preocupati de copilul lor. Daca tot ”iti pasa” atat de mult incearca sa dai sfaturi parintilor care isi vad copii {daca ii vad} ”batjocoriti” aici pe blogul tau. Sau da`i chiar ei un sfat in loc sa comentezi DEGEABA!
16-June-2009 13:43
uitati hi5 meu http://angel10oana.hi5.com
17-July-2009 10:07
te-ash fute fa ahh ce pizda ai
18-July-2009 16:36
ce ar mai fi de spus?nush de ce va surprinde chiar asa mult chestia asta,nar trebui pt.k nu de acum au inceput”fetitele”nu adolescentele sa faca porcarii,si de faza k numai in Romania se intampla chestii deastea nui adevarat k peste tot e asa numai k nu stim noi si vedem numai ce ne inconjoara de aproape.e mai mult decat clar k ai dreptate si iti dau,dar iti pun si o intrebare pe tine teai criticat,tiai vazut greselile?k in principiu e usor sa critici pe altu’.si faza k tre sa fim in pas cu moda e o prostie,moda si felul vostru de a fi tre sa vil faceti voi,sa va simtiti voi bine…oricum tot ce ne inconjoara e un mare cacat..”life is a shit,and we r ful of life”pup la toti care stiu ce le trebe
9-August-2009 22:36
Mai baiatule/fato ce.oi fi u….sterge draq primele 2 poze. ….in primu` rand ai grija km vb si in al doilea rand nu am nicio poza dezbracata…asa k…..Orikm sterge pozele..te rog.
10-August-2009 14:25
Miha, paragraful asta ar trebui sa spuna tot:
Am zis deja ca is 2 tipe diferite. Ce vrei mai mult?
11-August-2009 00:23
Da` te rog sterge`le pe primele doua. Este chiar atat de greu?
11-August-2009 00:30
Auzi nai vrea sa steri pozele toate patru te rog iio
11-August-2009 23:39
Waah
Deci..sa ai hi5 la 12-13 ani , mi se pare ok.
So.. sa pui poze cu tne , goala ? La 13 ani ?
Deja..nu mai e deloc ok , e iesit din comun ..
Whatever..e viata lor , fac ce vor cu ea..dar..totusi
16-August-2009 14:52
creca fetita asta nu gandeste cine stie ce psihopat vede pozele cu ea si dupaia o cauta ii promite marea cu sarea k nu stiu ce , o ia cu el in tari straine zice ca acolo vor trai mai bine shi o trimite la produs sa scoata bani . cunosc o tipa care a patit shi a inceput la fel. prima oara avea un hi5 normal decent . dupaia vroia sa atraga baetii shi chestii de genu a pus poze cu ea putin mai despuiata dupaia niste poze aproape goala a pus ochi pe ea un psihopat shi ia promis tot ce vrea shi cand au plecat din tara saraca il iubea si a facut ce a zis si avea 14 ani fata deci nu e mare diferenta de tipa asta shi prietena mea
eu am 14 ani am hi5 de la 13 da poze destea nu as pune nici daca mar plati cineva sau sa modifici pozele sa pari mai frumoasa sau ceva in genu lumea asta o sa ajunga rau de tot deja in romania fetele au ajuns curve de la 13-16 ani . asta nu e ceva normal au inabunit cu toti credetima
1-September-2009 22:00
bha frate…pana la urma nu o mai criticati atat..e viata ei..face ce vre cu ea..asta habar nu are dc se afla pe pamant..aa..aapai va zic eu…ca sa faca poze goala…si eu am tot 13 ani..dar..sa ma vezi goala..si sa ma mai pun si pe net ..fata asta e proasta..nu gandeste..o vad zeci de oameni..sunt curioasa kte viz face k poze de genul asta pe zi..pai va zic tot eu..0..pt ca e kt 2 frigidere..si nu e deloc “sexy” in pozitiile alea..aa..cum am putea uita evantaiul..dak e in calduri fata…sa se racoreasca..se poate asa ceva…daka tot isi cauta marea dragoste..poate k sia gasito..si asteapta sa si`o traga pana la urma sa faka c vrea…e viatsa ei..ea isi bater jok d ea km vrea....asta a fost parerea mea..
akm..un mesaj pt tipa dak intra aici..sa itsi fie rusine..curva o sa ajungi..nu altcv`..
3-September-2009 15:46
mda…am si eo hi5…da’ niciodata nu m-am gandit sa pun asemenea poze…doamne…ce penal…la 13 ani…ce o sa ajunga aia p la 16 ani…vai de ea…hi5-ul a ajuns ce a ajuns din cauza cocalarilor si pitzipoancelor…si nu trebuie bagata toata lumea in aceeasi oala…pe majoritatea hi5-urilor exista manele si descrieri cu “printesik,bombonik,fitzoasa,periculoasa” si alte porcarii d’astea…concluzie…manelele dauneaza grav societatii!
11-September-2009 12:45
Sa vedem ce o sa mai faca, pentru ca au aparut zvonuri pe net cum ca din ianuarie 2010 hi5-ul va fi restrictionat pe teritoriul Romaniei…
27-September-2009 18:17
Nush ce sa spun..treaba ei ce face(nu-i treaba noastra).Hi5-ul este “o moda” acum dar,se va stinge de la sine Sincer,nu mi se pare ceva neobisnuit sa ai hi5 la 13 ani.Si eu am 13 ani da nu pun astfel de poze cu mn pe hi5.Vreau doar sa-mi mai fac niste prieteni si atata tot.Desi treb sa recunosc ca fata(fetele) din poze sunt absolut penibile.Adik..una e sa pui o poza dragutza cu tine si alta sa te dai miss pe hi5 (acum..eu cred ca are 12 nu 13 )anyway ce mai conteaza..ne ducem de rapa…si asta e…sper doar sa-i vina mintea la cap inainte sa pateasca ceva rau,si nu numai ea,ca sunt multe de care probabil nici nu stim.Dar ce putem face?
1-April-2010 12:11
dar ai face astfel de poze?
am 13 jumate,dar am colege care m-au pus sa le fac,ba au vrut sa-mi faca si mie.
ce parere ai de topless?
30-November-2012 14:19
topless,doar intre fete. am 12 ani jumate si mia facut poze goala la dush sora mai mare a colegei de banca,ar nu le pun pe net,nici macar nu le tin acasa sa nu le vada mama,doar fete sau colege le pot vedea
2-October-2009 23:14
boi da lasati mai copii in apce sa faca ce vor!! suntetzi cei mai cu capu oameni kare shtiti numai sa criticati…am 20 de ani si faceam si eu asta la varsta lor…
7-December-2009 18:42
Claudia, nu cred ca atunci cand aveai tu 12 ani exista hi5) Cred ca existau lopatelele, papusile Barbie si desenele animate. Nicidecum nu era promovata pornografia asta pe internet si nicidecum fetitele de 12 ani nu se dezbracau pentru a atrage baieti pe hi5! Pentru ca asta sunt ele de fapt, niste fetite, femei sunt dupa 20 de ani. Daca deja la 12 ani se dezbraca pe internet si pozeaza in chilotei, pai atunci la 20 de ani vor fi curve profesioniste, niste pensionare.
S-a dus lumea de rapa..
7-December-2009 23:53
Ce rusine… imi pare rau ca “eu” apar aici ca si cum as fi comentat, ;ucru neadevarat, dar o sa comentez acum, fara a mai scrie altcineva de la calculatorul meu, folosind numele meu si e-mailul meu. Recunosc ca am zis unele chestii de aici, dar nu am facut decat sa raspund la unele intrebari… ma rog….… totusi vazand ca primesc mai multe e-mailuri de aici am zis totusi sa intru sa vad ce e….
Deci, sunteti prea exagerati… lasati oamenii in pace… stiti doar sa criticati?… eu una am invatat ca inainte de a critica trebuie sa ma uit si la mine…. acum nu va cunosc, dar totusi nu vi se pare cam exagerat…
Vreti sa spuneti ca voi nu gresiti cu nimic?…
Si hai sa ne gndim…. cand te duci la mare ce faci?… Parca si vad… stai imbracat cu haina de blana iar cand vrei sa iti faci o poza iti mai pui una pe tine sa nu devi pornografic…. nu cred….
Deci nu mai criticati oamenii…. fara macar a ii cunoaste… si mai intai scutura haina ta si apoi ai grija de a altora
8-December-2009 00:08
@DeeDy: E o diferență destul de mare între o poză făcută la mare, în costum de baie, și una făcută în baie/sufragerie/bucătărie, tot în costum ce baie.
Nu ți se pare?
Da, când te duci la mare faci poze să le ai amintiri. Eventual le pui și pe hi5 dacă preferi. Mi se pare în regulă și n-am comentat niciodată în legătură cu asta.
Dar să-mi fac poze în chiloți (numește-i slipi dacă vrei) prin casă și să le mai și pun pe net, well.. WHAT THE FUCK?
PS: Primești mail pentru că ești abonată la acest articol. E un buton prin acele mail-uri de Unsubscribe. Dacă-l cauți îl vei găsi
PPS: Dacă nu critici oamenii ăștia n-o să-și dea seama niciodată că fac ceva greșit, și vor continua așa, din ce în ce mai rău. De ce crezi că s-a ajuns la așa ceva? Pentru că părinții lor nu i-au criticat/certat/supravegheat/pedepsit niciodată pe copiii care-și pun poze de genul ăsta pe net. De-aia!
Câte-odată o critică este foarte bună, dacă o iei în mod constructiv. Dacă ești prost și o iei ca pe ceva batjocoritor, o să devii mai prost pe zi ce trece.
9-December-2009 20:50
Sa sti ca fiecare are un creier cu mai multe “lucrusoare” acolo. Nu consider faptul l;ipsei criticii sau certurilor parintesti, sa le zic asa, un lucru influentabil. Tunci cand un copil este criticar, char si pentru a intelege ceva, acel copil se inhiba, treptat devine foarte sensibil si poate ajunge sa aiba nevoie de ajutor gen psiholog sau chiar psihiatru.
Daca tu consideri ca unui copil trebuie sa i se atraga atentia, sa fie putin certat sau doar usor criticat, mai ai multe de invatat si iti doresc sa nu apuci sa ai copil pana nu le inveti. A, si chiar un “nu”, pe un ton mai rigid sau mai ridicat il poate influenta pe copil. Pedeapsa uneori p[oate fii mai rea si decat bataia, deoarece copilul devine fricos, sa fie atent sa nu greseasca si ami rau o sa faca…. iar toate astea: critica, cearta, supravegherea sufocanta, pedepsirea, o palma usoara sau o bataie mai mare…. pentru copil are multe efecte negative. V-a fi o peroana cu multe inhibitii, o sa se integreze greu in societate, o sa aiba un comportamenmt violent, etc. Iar la maturitate, cand devine, la randul lui, parinte, nu numai ca si el v-a proceda la fel, ba din potriva, v-a fi mult mai violent.(critica este tot o forma de vilenta)
Stiu de ce primesc mail…. eu am zis ca nu am dat eu anumite comentarii ce apar la numele Diana, desi sunt date de la mine de la pc si apare mailul meu….
SI sincer nu ma poti face sa imi schimb parerea, deoarece stiu ce spun. Ce daca nu am fost eu cea care a scris la numele Diana, eu chiar vreau s adau la psihologie, si crede-ma ca am studiat destul aceasta problema, deoarece am vrut sa vad daca ceea ce banuiam era adevarat, referitor la un comportament al unei persoane cunoscute.
Deci, nu e chiar usor sa fii parinte…. hop top am facut un copil si daca mi se mai atana mie mai fac inca 10… nu, nu e asa! Trebuie sa ai grija. Orice gest, orice vorba stramba poate sa ii cauzeze….. un om are doar un creier…. iar creierul are mai multi nervi, mai multe “coarde sensibile” care sunt afectate foarte usor.
Si nu am sustinut ca e bine ce fac … dar lasa-le… nu vad pe nimeni aici sa iti comenteze tie viata … atunci, tu de ce incerci sa comentezi viata altora…
as mai spune ceva, dar poate o sa devin prea plictisitoare …
14-December-2009 17:15
@DeeDy: Scuze c-am răspuns după un timp atât de lung.
Chiar nu știam lucrurile astea și-am rămas surprins când le-am citit. Nu-am gândit în felul ăsta.
Îți dau dreptate, dar doar la prima citire/vedere, că dacă stăm puțin și ne gândim e mult de discutat pe tema asta.
Ok, tu spui așa, dar stai să te întreb altceva: N-ai voie să-i dai o palmă copilului, n-ai voie să-l critici, n-ai voie să-i spui “nu, n-ai voie să faci asta“, n-ai voie să-l cerți, n-ai voie să-l pedepsești, … (mai bagă tu aici).
Bun, și atunci CUM vrei să-l educi? CUM vrei să-l faci să înțeleagă ce e bine și ce nu?
Și da, te cred pe cuvânt că nu-i ușor să fii părinte, din contră, e FOARTE greu. Părintele are cel mai mare impact asupra copilului. De părinte contează cel mai mult cum și ce o să ajungă un copil.
Anyway, decât să-l lași liber să facă orice, mi se pare mai corect să-l educi cum am zis eu. N-am zis că e corect; am zis doar că e MAI CORECT decât deloc!
PS: Tu-mi recomanzi mie să nu fac un copil până nu învăț cum să-l educ? Atunci celorlalți oameni care fac copii și se bucură când scapă de ei, lăsându-i liberi și nesupravegheați pe net, ce mai zici?
Dar de acei oameni care fac copii la 18 ani și după aia nu au cum să-i ofere nici măcar un cămin, să nu mai vorbim de educație!?
9-December-2009 21:00
Acum chiar sunt curioasa de ceea ce vei gandii tu
12-December-2009 18:47
pff frt thoamne e shi urata in primu rand………
shi nu merita a fi vazuta scz dak e cv neadevarat dar….
12-December-2009 18:54
cea mai CuRv@ din tera mai b aratai cu fesu pe fata iti zik io ;0 ca nu iti mai vedeam si noi si nu ne mai speriam de ratu tau de porc
14-December-2009 16:56
buna chestia asta....deci am 17 ani..si hi5 cred ca mi-am facut pe la 15 jum..si vb aia aveam net de pe la 10..sunt de acord in a avea un cont hi5..dar sa pozezi aproape goala la 13 ani!!!..)) baaaahh ma lasi?!..e chiar stupid..daca ea se vede frumoasa..si-si permite sa se dezbrace pt a avea cat mai multe vizualizari..nah..nu poti sa o omori))
dar e peniibil…hai cu machiaju sunt de acord..cu totii cand aveam 3 ani ne-am machiat cu toate chestiile alea colorate ale mamei..dar sa mergi la cluburi la varsta asta si sa crezi in chestii gen..true love…e absurd!!!>.…
am incercat linku de la hi5-ul ei…dar..si l-a sters…oricum ms pt portia de ras..)de aici
ai ranit-o la sentimente..)
15-December-2009 23:50
Am vazut comentariul articolul,am vazut si comentariile,dar,lucrul care m-ar fi mirat cel mai mult,ar fi fost,sa aud ca nu exista acest subiect si nici comentatorii.Avem o expresie consacrata:”Cutare a reusit imposibilul”.Si ce? Oare nu este Rromaneaua noastra tara tuturor imposibilitatilor care de fapt sunt posibile ? Sa ma mir ca un “venerabil”,(orice rrrroman peste 90 de ani)pofteste la o posibila moderna posesoare de Hi5 account si care ii poate fi nepoata?Nu!As fi mirat daca nu ar face-o!Vezi orice stire din media!Talcul este de fapt in alta parte!Darky nu a facut altceva decat sa semnaleze o posibila problema in societatea noastra.Rau!Daca nu o facea…iarasi rau.Cugetati!Daca iti spune cineva ca faci o greseala,iti este prieten sau dusman?Intr-un fel sau altul,cei mai multi ajung la concluzia,ca da ,societatea(puteti sa-i spuneti oricum) este de vina.Dar cine este societatea?Societatea suntem noi!Deci noi suntem de vina?Ei bine DA!Nu eu!Nu tu!Nu el!NOI!Eu poate am raspuns necuviincios unei batrane acum 25 de ani!Tu poate ai raspuns vulgar unei fete acum 10 ani!Sau poate el care vorbeste necivilizat in public!Daca in generatia anterioara o “mamica” purta o fusta de 2 palme,fata ei astazi va purta o fusta de 2 degete!Daca un “tatic” nervos isi baga cu ani in urma,ceva,baiatul lui astazi sigur si-o baga toata.Ca e la moda!Deci pana sa faceti comentarii(Nu zic sa nu faceti) aruncati o privire introspectiva si incercati sa vedeti unde s-a gresit.Parerea mea?Nu cred ca ca mai avem timp,sa ne schimbam nici pe noi si nici societatea.Solutii?Da!Destule!Una ar fi sa schimbam societatea!Dar societatea suntem noi(remember?).Cum sa nu-ti bagi multa si cu voce tare cand vecinul da muzica la maxim cand tu vii obosit de la servici?Cum sa nu-ti expui nurii,cand la colt stau ciorchine o turma de cocalari plini de bani?De ce sa nu lasi pe maine ceea ce trebuie sa faci astazi.Culmea!Parintii nostri au trecut prin ACELEASI framantari!Maine sunt sigur ca si copiii nostri vor critica comportamentul copiilor.Ai lor!Sau societatea?Dar si ei vor avea timp!Sau nu!Si timpul trece,generatiile se succed,copiii ne sunt tot mai precoce,pe zi ce trece,noi devenim tot mai critici!Si mai batrani!Concluzie?Cand avem timp nu ne trebuie!Si invers!Multumesc DARKY si imi cer scuze pt aceasta “iesire” pe pagina ta!
16-December-2009 00:26
Cu acei oameni e o alta poveste si mai lunga…. atunci cand vrei copil, frate, gandeste-te …. daca esti prost si nu te protejezi e si mai grav…. mai naspa e cand se intampla involuntar, cant te protejezi si… ups un accident…
Dar , poti sa iti educi copilu, fiindu-i un bun prieten. Cand spui “nu e voie sa faci asta” pe langa un ton cald mai adaugi si ” deoarece ” sau “pentru ca” etc…explicandu-i copilul poate sa inteleaga….
Stii cata importanta au povestile citite in copilarie? Daca ii citesti copilului carti cu bau bau sau lucruri cat mai ciudate sau mai stiu eu ce atunci copilul afla prea devreme de teribilism, faza prin care oricine trece mai mult sau mai putin, si de aici micutul ingeras devine un mic-mare dracusor si face numai prostii. Dar daca il inveti ce e bine… sa fie bun cu el… sa isi inteleaga eul si apoi sa ii inteleaga si pe cei din jur, daca ii spui ca lumea e rea si viata e vazuta ca o curva(scuze daca deranjeaza) si daca il pregatesti sa treaca peste… eu una… zic ca va fi putin diferit altora.
Un alt lucru important e sa socializeze… daca un copil nu socializeaza de cand e micut, nu v-a socializa nici mai tarziu…. trebuie sa invete sa isi faca prieteni… si sa gaseasca o persoana demna de numele ” cel mai bun prieten”.Eu consider ca educatia ” cei 7 ani de acasa” nu inseamna numai bunele maniere fata de ceilalti, ci si bunele maniere ale sufletului … asta incluzand si prietenii… orice om trebuie sa stie ca prieten adevarat iti este cel care iti spune cu ce nu iti sta bine, nu cel care te minte numai pentru a iti face tie pe plac.Daca nu are prieteni , daca nu socializeaza v-a recurge la alta metoda, v-a incerca sa iasa in evidenta? Cum… sunt atatea metode… isi pune poze gen ” asa” pe net, fumeaza, beau, si apoi incet incet se drogheaza…. chiar am un exemplu de acest gen… si iti spun ca daca ai cunoaste acea persoana la prima vedere ai spune ca nu are nimic si ca la cat de frumoasa e are o multime de persoane pe langa ea(ca, acum sa recunoasteam, daca esti frumos ai si mai multi prieteni, evident, nu toti adevarati, dar daca esti urat…esti mai exclus, ca nu cumva sa duci si pe altii in jos si sa nu mai iasa in evidenta… asta e societatea in care traim, sa fim realisti), dar pana nu s-a apucat de fumat, de baut si alte lucruri , a fost nesemnificativa… ma rog … sa nu ma indepartez de subiect…
Nu e nevoie sa recurgi la niciun fel de violenta, trebuie doar sa stii sa fii cald sa ii fii alaturi in tot si in toate, si sa ii explici acolo unde a gresit si cu ce a calcat stramb… dar in primul si in primul rand… castiga-i increderea… si dovedeste-i ca , numai tu ca parinte, ii esti primul cel mai bun prieten.
Bine, aici e un caz general, unde se presupune ca parintii nu sunt divortati, unul dintre decedat, o parte vitrega, sau , simplu, ceea ce se practica, abandonati in orfelinate sau adoptati(ar fii prea mult de discutat)
Oricum, acest subiect despre copil si comportamentul lui, este foarte larg.
16-December-2009 00:45
cranner are dreptate cand spune :”Darky nu a facut altceva decat sa semnaleze o posibila problema in societatea noastra.Rau!Daca nu o facea…iarasi rau”… dar ce e rau a fost ca ai ranit, sau cel putin ai facut sa se jeneze de ea si de ce s-a vorbit despre persoana ei(lucru care poate o v-a face sa schimbe ceva, deci nu e chiar atat de rau, dar totusi este).
Acest subiect se putea face , dar nu limitandu-se la o persoana, referindu-ma la poze. Daca chiar considerai acest lucru o problema( nu zic ca nu consideri, dar e un lucru partial la tine) cautai mai mult , puneai mai multe poze , nu postai hi5-ul, si te refereai numai la general.
Si “Nu eu!Nu tu!Nu el!NOI!” exact, noi formam societatea. Societatea e anturajul a tuturor lucrurilor. Anturajul e cel care te influenteaza. Influetna e cea care te face sa si gresesti.
Urat! Urat ca incercam sa invatam sa fim uniti intr-un grup, dar nu stim sa fim uniti intr-o societate. Nu stim sa ne educam, deci nu avem cum sa stim sa educam.
Parerea mea!…!
18-December-2009 08:03
sincer…la varsta aia nici nu stiam ce sete internetu…
18-December-2009 08:04
vai d ea cred cand o sa ajuga la farsta mea o sa fie star porno
18-December-2009 08:06
bun…io acum cika incerk sa imi fak un hi5
si nu stiu sigur ce sa fak
fata aia e tacanita io is mai mare ca ea cu molt si nu stiu ce sa fak
si ea are deja poze k ea goala
18-December-2009 16:37
Poti sa faci un zid drept?Da, daca ai caramizi bune,ar spune unii!Dar cu caramizi steambe?Depinde de zidar.Poti face si un zid stramb,indiferent de caramizile folosite.Cei mai multi dintre voi v-ati dat seama despre ce e vorba!Data trecuta va rugam sa nu judecati fetita pt defectele societatii.Daca ne uitam in jur vom vedea si caramizi bune si caramizi rele!Pentru un zidar bun,zidul poate sa iasa drept,daca se pricepe.Uitati-va pe youtube ce zidar avem.Tastati Basescu injura ,loveste un copil etc.Asta e zidarul care vrea sa construiasca un zid din noi?Nu ma refer strict la el.Ci la ei,la guvernanti,indiferent de culoare.Nu vreau sa fac politica.Dar ma doare sa vad,cum,indiferent ce incercam sa facem,zidul nostru tot stramb iese.Si zidarul da vina pe caramizi.Si caramizile dau vina tot pe caramizi.Bat campii!Daca vreti parerea mea,biata fetita s-a trezit antrenata intr-o discutie,careia sigur nu-i pricepe rostul.A postat acele poze pt ca i s-a parut “COOL”!Parintii ei?Este cineva sigur ca ei stiu? Ce propun eu,este sa incercam sa abordam altfel lucrurile.In media apar din ce in ce mai des,”fustite” din ce in mai scurte si din ce in ce mai tinere.La “Trazniti din nato” apare una care zice ca:”isi baga picioarele”.La “Cireasa de pe tort”,Horia Varlan recita:”Frunza verde barabula,stau in apa pan’la brau”.Are cineva dubii privitoare la continuare?Si asta la ore de maxima audienta.Ziua urmatoare toti copiii pe strada foloseau acele “opere”.Nu numai ca le-au preluat,dar le-au si adaptat.Cool.Incearca sa le spui ca nu e frumos!Bah nene,tu nu te uiti la televizor?Daca e cool e cool.Dar nu e normal sa ii critic pe ei,in timp ce vinovatii principali sunt altii.Hai sa ne mobilizam daca vrem sa indreptam ceva si sa-i criticam pe ei,pe zidari pana cand satui de atatea admonestari,vor gandi de doua ori inainte de a deschide gura!Sunt sigur ca doar asa ne vom proteja si pe noi si pe copiii nostri.Nu zic ca gata,de aici totul va fi bine.Dar poate nu va mai fii asa de rau!Nu cu foarte mult timp in urma,cand aparea unul tatuat,care mai folosea si elemente de jargon sau/si termeni argotici,mamicile fugeau cu copilasii in curte!Ala sigur era trecut prin puscarie!Deci pericol!Acum unde sa fugi cu copilasii cand puscariasii apar la televizor?(http://www.youtube.com/watch?v=etWJ7ekMZu8).Mai este unul cu Sabrina Bruno pe care multi mi-au sugerat ca in portugheza inseamna de fapt:”Sari,sari,sari”.Ce poate sa insemne in limba romana toboganul din acele imagini?O noua naveta spatiala creata de NASA?Cum credeti ca am gasit acea imagine?Este plin net-ul cu imagini porno cu si despre copii.Ce fac forurile care ar trebui sa vegheze?Daca vrem sa facem ceva,in primul rand va trebui sa incepem cu noi si cu guvernantii.Desi nu mai sunt de mult optimist,sper ca incet incet vom reusi sa indreptam zidul.Apare unul la tv vorbind ca la el in dormitor?Bombardati postul respectiv cu plangeri pana se vor satura.Foloseste unul expresii cu conotatii explicite?Penalizati-l.Dau pe post reclamele alea,pe langa faptul ca iti dai cu greu seama la ce sunt dar mai sunt si vulgare.Luati masuri.Nu unul,toti.Unii veti zice:”Pe mine nu ma deranjeaza,eu nu am copii”.Dar vei avea!Este mai mult ca posibil,daca nu incepem de acum,o alta fetita,a unor alti parinti,peste ani,sa vrea sa fie “COOL”.Alti nemultumiti,o vor judeca.Dar daca incepem sa ne indreptam de acum?Isus a spus :”Cel care este fara de pacat sa arunce primul piatra”.Nu mai dati cu pietre!Haideti sa ne schimbam noi intai si sa fortam si guvernantii sa ni se alature.Voi fetele sau/si femeile care cititi aici in loc sa mai scurtati un cm rochita si daca baietii sau/si barbatii si-ar controla putin limbajul,deja zidul pare ca se indreapta.Femeile apar dezbracate pt ca barbatii si-o doresc.Daca vedeti o femeie goala,unde mai este farmecul feminin?Nu acuz nici barbatii si nici femeile.E comercial.Adica cerere si oferta.Ce vor intelege copiii nostri?E normal.Daca este pe taraba de ce sa nu cumpar?Daca se vinde eu de ce sa nu fac un ban in plus?Deci revenim la societate.Si la guvernanti.Ne-au transformat in pietari.In loc sa vedem ghidusiile lor noi ne batem cu pietre.Prostitutie.Droguri.Infractionalitate.Daca intrebati pe multi din aceste categorii,nici macar nu-si dau seama de ce sunt etichetati.Nu numai ca au vrut sa fie cool ci doreau sa faca si un ban in plus.Piata.In Rromanea,oameni de nivel mediu mor de foame.Cunosc situatie cand pensionara fosta profesoara de limbi straine,se ruga de niste pusti sa-i “faca” in schimbul a ceva maruntis.Sa o judec?Nu pe ea!Pe ei!Pe guvernanti!Nu mai continui,ma intristez.Pustii respectivi,erau la randul lor copiii cuiva.Ce sa inteleaga?Daca ai “nevoie” cu ceva maruntis,te duci cu fosta doamna profesoara in spatele autogarii.Cool.Cu o profesoara.Cool.Si eficient.Daca profesoara avea o pensie decenta?Nu sunt bani!Hei zidarii?Zidul e stramb.Nu mai e cool.E stramb.Un batran mi-a spus ca daca incepi zidul stramb,stramb ajungi la capat!Eu zic totusi ca decat sa daramam zidul,mai bine schimbam zidarul.Caramizi avem.Si bune si rele.Dar ne putem indrepta.Zideste omule drept!Sau lasa pe altul care se pricepe.Eu zic sa incepem sa ne indreptam.O profesoara tanara de azi va ajunge sigur peste ani o fosta doamna profesoara.Alti pusti.O alta fetita va posta pe(cum o sa-i spuna atunci).Hmmm…Alte pietre…
18-April-2011 23:00
@darky: @cranner: Tin sa te felicit pentru tot ce ai scris(si mai sus). Am mai atuncat o privire la comentariile postate dupa si cred ca nimeni nu a comentat ce ai spus tu. Ai plasat foarte bine termenul “societate” in tot ce se discuta aici si mi-a placut si exemplul cu zidarul si caramizile. Nu vreau sa par pupincurista, doar ca a fost destul de motivant ce ai scris tu si imi pare bine ca am citit “ditamai commentul” si nu am trecut peste. Eu una iti multumesc. Du mai departe ce ai spus, poate o sa duc si eu. Ca doar asta ai cam subliniat mai sus…schimbarea daca vrem sa apara , nu trebuie sa o asteptam de la altii, trebuie sa inceapa chiar de la noi.
21-December-2009 18:26
JuJu…nu cred ca la 15 ani poti gasi “true love”.bine,aveti voi 9 luni,poate or sa urmeze mai multe. dar nu exista “dragoste” la 15 ani. doar…atasare sau ceva de genul.in niciun caz dragoste
9-January-2010 21:14
si-a sters hi5dar am vazut destule…si eu am 13 ani dar consider ca sunt mai matura ca fata aia 1 nu fac poze in lenjerie intima pe care sa le expun pe hi5 2 am si eu ceva poza in costum de baie la mare dar nu pe hi5 eu as intra in pamant de rusine daca ar putea sa vada toata lumea poze cu mine aproape goala GOD totusi nu toti sau toate gandesc la fel si credetima sunt si mai si de exemplu eu stiu o fata care are 11 ani si are poze pe hi5 in lenjerie intima pe mine chiar ma socat
P.S.cele de 11-13 ani nici nu prea au ce sa arate majoritatea dar sunt si exceptii
30-March-2010 15:59
arata macar bine fata
arata macar bine fata? dami te rog si mie adresa,sau unde so caut? si eu am 11,am si eu poze de la mare din anii trecuti,dar nu leo vazut nimeni,doar nisate prietene.iar sutien nam purtat pana acum,dar acum mi rusine sa merg fara,cel putin la baie. cat de mari treb sa fie la varsta mea?la mine sunt ca mandarinele?e bine? la ce varsta se incep sa se dezvlte sani? am mai vazut si eu,prietene,colege de anii mei la dush sau cand se skimbau dar nu erautoate dezvoltate la fel; unele naveau tate,dar aveau par”jos”, latele,invers.
si de ce se uita asa mult fetele unele la altele,uneori mai mult ca baietii?
9-January-2010 23:50
Ce scarbos e sa vezi asa ceva..
10-January-2010 04:59
guys, fara suparare dar pt 80% din cei care au dat comment la acest post ar trebuii sa se duca tare si cand zic tare ma refer ducetiva drq undeva departe si sa nu va mai faceti auziti ( asta inspecial pt majoritatea care au postat cu commenturi de genu ” am si eu 13/14/../20 de ani dar ma cred mai matura sau sunt mai asha sau si eu merg in cluburi si etc ) sunteti cele mai false persoane ever, mintiti de rupeti pamantu, postati doar sa va aflati in treaba si sa denaturalizati de la subiectu principal, peste 50% din posturi sunt ceva in genu la : da may fato si eu am 14 ani, dar eu nu imi pun poze in lenjerie pe hi5 dar totusi mi-am gasit un true love adevarat may tu, da e cu 2 ani mai mare fai… poate o sa pot face si eu sex ca eu sunt matura draga si ies in cluburi ma machiez si etc…. ”
toti cei de mai sus care ati postat de genu nu aveti nici CEA MAI MICA TREABA CU MATURITATEA si cel mai probabil nu o sa aveti pt mult timp de acum incolo sunteti doar niste copii plictisiti vai de mama lor care stau inchisi in casa si isi creaza o viata sociala imaginara pe net, dati add la id necunoscute si conversati cu toti labari de pe hi5 in ideia de a va crede mari smekeri sau cine stie ce vedete ducetiva la scoala drq ca dupa primele 5 commenturi ale acestui post deja ma bufnea rasu mari intelectuali si maturi care nu stiu sa lege 5 cuvinte…. inafara de darky nush daca au mai postat corect 2-3 persoane aici ( din punct de vedere gramatical ) se vede ca aveti 12-15 ani toti habar nu aveti nici sa scrieti darmite sa va mai numiti si maturi, maturi o sa fiti cand o sa intelegeti intradevar cat de grea e viata!
Si un On topic : Darky e dreptu fetei sa isi puna orce poze vrea pe hi5 oke ? nu te obliga nimeni sa il vizitezi, si pt persoana de la inceput care nush c kkt manca ca nu e frumos sa ii publici pozele : are tot dreptu sa ii le publice din moment ce fata probabil si la lasat free for all 2 view
si un P.S. mic : prima tipa e urata in draci, a 2a…. e si mega urata si extrem de grasa pt 12 ani ^_-
App pt tipa fotomodel, creka suferi de o boala cronica incurabila, se numeste minciuna foarte proasta ! daca tot vrei sa mananci kkt pe net … macar invata sa minti calumea
Cheers
22-January-2010 22:22
mai `.. Nu sunt de acord cu acele poze .. logic
..ji` eo am 13 anii .. ma machez din cand in cand .. am avt prt .. bn k nu`s disperata d el ..
.. ji nu merg in cluburi .. asrahh` ar trebuii d l o varsta mai mare ..
fata aceea brunetzica din primele poze este chiar dragutza .. j e ook
.. am hi5 d mai moolt timp j evident n`am avt j n`o sa am astfel d pooze .. aqm il am inchis pt q m`am saturat d el … devine tot mai prost ..
nu vreau s`o jignesc p aceasta domnishoara .. j niqi p mnee .. k j eoo am faqt gresheli .. j oricine a faqt ..
.. ji n`ar trebuii s`o jignim ..
ci nishte sfaturi nu stricaa ..
nu mai pune astfel d pooze … pooate ea a faqt o gresheala k le`a vzt p acele fete mai mari .. care au astfel d pooze ..
..dar fii u insatzii ..
..lass` looomea care face ce face …
credd k te`ai saturat d atatea commentarii ce snt aici .. darr` nushh ` c sa zicc ..
oricum sper k te`ai convins k ezte o grejeala` ..
scuzatzi`mi scrisu` ..da` aja scriu eoo p mess … j peste tot
12-February-2010 20:37
Ia stai putin fratee . Ce treaba ai tu cu tipa asta care la 13 ani se dezbraca si isi face poze pentru hi5 ? Eu cred ca nu ai avut cu ce sa-ti consumi timpul , sincer . Este problema ei daca se macheaza , se dezbraca si-si face poze pentru hi5 , umbla prin cluburi si se uita toata ziua in oglinda ! Eu spun ca ai facut-o sa se simta chiar foarte prost ! Eu am 13 ani , am hi5 , am avut prieten si poate o sa si am . Pe hi5-ul meu nu am poze dezbracata , Doamne fereste ! ) . Dar chiar este problema ei daca are asemenea de poze . Si ce ai vrea acum … sa stam numai in casa si sa nu iesim la un suc , undeva ?! ) . Pai in ziua de azi toti adolescentii / adolescentele ies la suc ,pe afara , cu baietii , se distreaza . Treaba loor . Nu esti tu in masura sa-i critici . Dar mna , daca chiar nu ai avut ce face … problema ta .
13-February-2010 15:59
@Ioana: Fata… Eu nu spun să nu mai iasă pe afară, DIN CONTRĂ, dar depinde CU CINE!
Faza e următoarea: În loc să iasă afară la un suc (orice) ele stau pe hi5! Eu doar încurajez lumea SĂ SE LASE de hi5.com! După aia chiar nu mă mai interesează.
Vreau doar să văd iarăși lume multă pe afară (prin oraș). Vreau ca pc-ul să fie folosit ca un instrument unde-ți faci temele sau munca sau PUȚIN divertisment. Nu vreau ca pc-ul să înlocuiască ieșitul în oraș și altele, că asta face, probabil fără să-ți dai seama!
1-April-2010 12:05
intradevar ii treaba,parca nu s-a mai vazut poze fete despuiate!si eu am poze cu mine goala pusca facute de prietenu meu,desiam si eu 13,dar are ce sa se vada. de aratat nu le-am aratat la nimeni,nici vorba de hi5.
12-March-2010 02:05
nu e kiar sa de rau,si nici nu e goala.cte fetite de 12.13 vezi la mare topless,iar mamicile lor poarta sutien
22-March-2010 20:15
E problema ei ce`si pune si ce nu pe hi5 .
26-March-2010 21:55
Hei.
Nu stiu ce treaba ai tu cu toate astea?
Ai dreptate in multe privinte , dar nu ai dreptul sa critici.
Poate si parintii stiu de poze .
Nu cred ca conteaza varsta.
Eu am 14 ani . Si ma machiez. Dar asta nu inseamna ca gresesc.
S-au schimbat vremurile foarte mult .
Nu mai este cum era odata.
Fetele si baietii isi incep viata sexuala de la o varsta frageda , si asta pentru ca parintii nu le-au explicat niciodata ce inseamna pasul asta.
Eu una . uneori raman socata cand citesct “DESPRE MINE-URILE ” astea.
Stiu.Sunt niste aberatii .Dar fiecare cu modul lui de a gandi.
Succes. Bv tie .
30-March-2010 16:26
nui vb de machiaj,i de poze indecente,topless,nud.eu stiu un caz tot pe la varsta asta,k a fost prostita la un kef,sa faca tot felu de poze,apoi a fost santajata sa se dezbrace sau sa faca laba,facanduise din nou poze,apoi felatie si sex,asfel in cateva luni a ajuns panorama
29-March-2010 16:39
uitati-va la ea..ce frumoasa gagica …vine sa vomit
http://picurkingucy.hi5.com
4-April-2010 16:39
nu are sens sa se faca atata caz pentru niste poze.in fond si la urma urmei e problema lor daca ajung..ce ajung
nu ar trebui sa va preocupe pe voi ceea ce nu le preocupa pe ele si ce nu’i preocupa pe parintii lor.daca ele considera ca asa e bine,e viata lor.
viata lor se duce de rapa,nu a voastra.indiferent de ce sfaturi li se dau,tot vor face ce vor
7-April-2010 13:21
sincer cred k a facuto din greseala. e normal ca la 12,13 sa faci anumite prostii,boacane sa le zic asa. Toata lumea face,dar nu toti la fel.si eu am facut lucruri cre nu le-as mai face acum la 15. Am fost la mare si veneam de la rasarit intr-o dimineata cu o prietena(ea 16,eu 12).ne0am intalnit cu un tip de vreo 20 kre nea oferit bani in skimb sa-i aratam tatele sau sa ne faca poze dezbracate. Am iceput sa radem si sa mergem mai departe,dar prietena mea a intrebat cat si nea zis o suma destul de mare cu kre puteam merge la un spectacol. Eu nam vrut,prietena mea a isistat,pana la urma ma cedat. Ea sia aratat sanii,apoi a venit randu meu.intre timp prietena a observat umflatura de la pantaloni.din cauza k eram mai mica,a trebuit sa dau si kiloteii jos. Am aceptat numai daca face si el la fel. ZIS SI FACUT. Am ramas muta cand i-am vazut penisu in erectie,era pt prima data pt mine,avea cel putin 20cm. L-am privit timp de cateva minute si nici nu mi-am dat seama k eram doar goala doar cu halatul desfacut ,iar el imi facea poze. La urma mi-a facut una la fund si ne-a dat banii,pt k se apropia cineva. Toata seara m-am gndit la asta,si de atunci am inceput sama”ating”.
ACUM MI SE PARE O PROSTIE,SI N-AS MAI FACE ASA CEVA. ….poate altceva(glumeam)
26-May-2010 21:55
buna am 13 ani si 9 luni si nici eu nu sunt de acord cu machiajul strident cu discoteci…baieti…mai ales cu fitele…sunt de acord cu tine daca de acum incep sa si puna poze aproape goala pe hi5 nush ce o sa faca peste 2 sau 3 ani sa umble dezbracate pe strada..mai penibil dekt asta nu cred k poate fi…am mai spus am app 14 ani sh nu imi arde de fite ,..cluburi …machiaj …iubiti..am unele colege care au prieteni si vin machiate la scoala parca scoala ar fi o discoteca nu se gandesc la imaginea pe care si o creeaza , vin cu bluye decoltate,,,colanti…nah mai nou asta e uniforma scoalara….pacat de ele sincer ..se strica de acum nu stiu ce gasesc ele frumos intr un club …fum de tigara…fete care danseaza…..nu mai spun cum ..oameni beti poate chiar copii de 13 sau 14 ani …treaba lor am mai spus si mai spun odata sunt de acord cu tine fata care ai publicat anuntul sau ce naiba e asta //////id mew e georgianaiulia70…cine vrea sa mai discutam pe tema asta …copii serios ..pupici!
3-June-2010 10:10
si eu am 13 si nu sunt de acord cu cluburile.acolo nu e decat curvisaguri si droguri,betii.
am si eu colege ce vin decoltate la scoala sau pe strada,de li se vad si sfarcurile.li separ k daca au tate marisunt f sexy
12-June-2010 11:32
pff…. ce dreq e fata aia pe hi5 frate in sa mor eu nu mai pot de ras
20-June-2010 22:22
copile fara minte io am 15 ani si eu am hi5 dar asa poze nu am mai ales la astea le dau cam 12 ani maxim si se prostesc ce zic sa ne vada baieti ca suntem frumi pe dracu mai urate nu se putea poate ca prima si a doua da dar celalalte nu mai zic……………..
29-June-2010 00:21
si eu am 12 ani si stau pe hi5:P :P :P
29-June-2010 23:41
helloo:) tocmai am dat peste un hi5..poate nu consideri pozele atat de “ciudate”..dar unele ..pentru varsta de 13 ani sunt un pic cam deplasate..parerea mea..uite link:
http://catalyna1993.hi5.com/friend/profile/displayProfile.do?userid=384054361
poate nu sunt cele mai “reusite “poze..dar macar uite’te la ele;)
2-July-2010 19:20
uitati, eu am 12 ani si jumatate si sunt de acord cu majoritatea dintre voi. nu mi se pare ceva iesit din comun sa ai hi5 la 12-13 ani. si eu am hi5, dar in niciun caz nu-mi pun astfel de poze. am 13 poze in care ma aflu doar eu, iar celalalte [mai multe] sunt cu mine si prietenii mei. si eu imi editez pozele, uneori poate prea mult, dar nici chiar exagerat si, totusi, eu le editez cu photoscape, nu photoshop. :) nu fac prea multe, decat sa le dau o culoare mai interesanta, deci nu prea vad ce va deranjeaza. :-??
in legatura cu discotecile, sunt de acord pe deplin. eu nu m-as duse in dicoteci nici la 20 de ani, nu mi se pare un loc sigur. :)
si cu baietii.. pai.. in niciun caz sa-ti gasesti marea dragoste pe net, adica eu cred ca ajungi sa iubesti pe cineva decat atunci cand il cunosti foarte bine si devii apropriat de persoana respectiva.. ;) dar cred ca un prieten sau 2 la 12 ani nu strica. :-?? dar nu ma refer sa ai o relatie ca cei de 20-30 de ani. :| as zice, mai bine, un fel de combinatie intre prietenie si dragoste, daca se poate spune asa. :d
plus ca eu nu i-as da 13 ani fetei asteia. :| eu cred ca tu ai vazut acolo la “age” pe hi5 13 fiindca nu te lasa sa pui mai mic. ;) eu i-as da vreo 10-11, sincer, si vad in fiecare zi fete de la 10 ani pana la 13.
si eu am o fata in clasa care nu a ajuns inca la astfel de poze, dar nici pe departe nu e. are o poza in care sare pe o saltea si are o fusta.. si cine a pozat-o [ probabil mama ei care e exact ca fiica ei ] a prins-o fix in momentu` cand fusta era sus. :) plus ca fata asta a avut peste 10 iubiti si a avut “first kiss” la 10 ani. ;)) sa nu mai spun ca e cu gandu` doar la baieti si se da la toti in scoala… :-j .
totusi, are o scuza. la varsta ei, nu prea stii ce vrei.. de pe la 14 ani incepi sa-ti dai seama ce e bine si ce e rau..
dar tot nu se justifica ce face ea.. :|
2-July-2010 21:58
N-as vrea sa-mi dau varsta cum majoritatea fac.Dar nu,nu am 12 nici 13 ani(de la 14 in sus as vreasa stiu ce varsta mi s-ar da)..parerea mea e ca e o MARE prostie sa fii cu cineva la varsta asta.Pe buneacum,la ce folos?Tot se va termina pana la urma si se va termina,bineinteles, “tragic” ca de fiecare data.Cum altfel?Am invatat ca lucrurile pe care unii le cred “cool” ca nici nu stiu cum sa le zic,sunt poate ultimul lucru care conteaza in viatza.Sa ai prieten la varsta asta,e ca si cum ai avea 2000 de lei(noi,normal) si sa presupunem ca nu ai avea nici casa(stai cu parntii) si nici o sluba foarte stabila.Cat despre studii,sa zicem ca ai facut o facultate dar nu prea sunt job-uri.In fine,ei si cu banii aia tu te duci intro excursie intr-o tara la alegerea ta,la cel mai luxos hotel,cu cele mai bune servicii(tot tacamul).Te duci,te simti bine avand in vedere ca,cu banii aceia iti puteai asigura o viatza cat de cat stabila.Le spui tuturor ce bine te-ai distrat cand te intorci.Si in urmatoarea dimineatza realizezi ca excursia de vis s-a terminat.Si cu ce te-ai ales?Acum nu mai ai bani,iar pana iti vei putea procura o locuinta vor maitrece ani buni avand in vedere situatia materiala in care te afli.Te simti neajutorat.Ai luat-o de la capat.Cam asa sentimente am eu cu referire la a avea prieten.Cu ce te alegi,frate?Doar nu te casatoresti cu el.Totul se va terminamai devreme sau mai tarziu si vei ramane cu ochii in soare intrebandu-te cum ai putut pierde atata timp visand cai verzi pe pereti.Adica helloooo!!!
Sa-si revina lumea la realitate.Suntem intr-o lume in care timpul nusta in loc pt nimeni,iar lucrurile bune nu dureaza la nesfarsit.Multi ar spune ca esti fericit/a daca ai prieten/a,cel putin pt moment.Acea stare de euforie….e o iluzie.Dupa ce se termina si incepi sa-ti dai seama ca naiba ai facut pana in prezent,dai intr-o depresie de nu te mai scot nici 20 de baietzi/fete.Ok?
Poate ca nu va dati seama dar,aceste rani,mici cum or fi,raman pe suflet,in subconstient fara sa-ti dai seama si contribuie foarte mult la formarea definitiva a psihicului odata cu cresterea in varsta.Serios acuma,rar mai vad oameni care intr-adevar sunt cu PICIOARELE PE PAMANT si vad adevarul in aceste iluzii considerate “cool”.Pana la urma daca exista dragoste,cu sigurantza ea nu poate fi inteleasa de un copil.Ai nevoie de mult timp sa-ti dai seama ca dragostea nu inseamna sa fii cu cnv.E cel mai prost inteles lucru de catre majoritatea oamenilor.Nu stiu daca azi inteles mare lucru dar din punctul meu de vedere..ori gasesc asa nummita true-love(nu ca as crede ca exista,cel ptin nu acum)ori sa fiu singura pana nu mai pot.Na! sa zica lumea ce-o vrea.Mie mi s-a clarificat toata panarama asta cu “first-kiss”,”prieten”,”looooov33″..mi se face rau,nu alta…ramane sa va ganditi si voi dar eu cred ca,exista lucruri in lume si chiar si in vietile noastre cu mult mai imp de cat toata agitatia si porcaria asta,fitzele astea..De exemplu,viitorl fiecaruia dintre noi e mult mai imp…nici nu putem compara gradul de importanta dintre aceste doua lucruri:viitorul si..apucaturile varstei(ca altfel nam cum sa le zic).
12-July-2010 15:53
proaste rau de tot si se mai pun si ele pe iternet:))
10-August-2010 17:09
Da.. si eu am hi5.. de la 12 ani..da nu mi`am permis niciodata sa`mi pun poze de genu`:)) .E chiar penibil..Maicasa clar nu stie de pozele alea!
17-August-2010 21:39
http://i-love-you—.hi5.com
20-August-2010 11:33
Pot sa imi fac hi5 de la 12 ani..?? (daca da…cum…??)
:D :D :D :D Help me!!
21-August-2010 20:05
Aaaaaa…
Bun, acum haideti sa ne aliem toti impotriva prostiei. Ce pana mea? Reactionati de parca nu stiti ce se intampla,de parca nu ati mai vazut asa ceva.
Astfel de copilite pe la 12-13 ani care incearca sa impresioneze mi se par super normale.(:| adica, da, ce naiba sa fie normal aici?
Dar daca stam si ne gandim,dam de ele oriunde. ORIUNDE! Pe strada,la magazin, in parc.
Poarta pantaloni care pot fi luati drept boxeri si maieuturi ori ca niste bustiere ori cu un decolteu in care unele posibil sa bage hartie igienica:))
Serios, daca stati si le criticati ce rezolvati? Gasiti rapsuns la vreo intrebare? Asa a fost crescuta.Sperati sa se indrepte? E o cauza pierduta. Multe fete sunt.
De aceea sunt romancele printre cele mai frumoase din lume[cica].:-j pentru ca au fost invatate de mici ce si cum=)) ))
Sunt de acord cu Florin, hi5`ul nu e bun, da dependenta.
Dar si eu am hi5 :-?? Si sunt foarte atasata de el. Si uite`asa cunosc persoane noi, iau informatii,zile de nastere,locatii.. Pe de alta parte, chiar e doar Hi5`ul de vina?? Intr-adevar, se pun cele mai tampite poze, dar Facebook`ul spre exemplu?
Stiu ca nu e asa cunoscut ca hi5`ul, care este un fel de biblie a tampitilor, insa de la chestia asta ajungeti sa spuneti ca ORICE UTILIZATOR este asa si asa.. sau MACAR o ganditi.
@Florin. Sa presupunem ca se sterge hi5`ul..mai exista Facebook`ul si vor urma cine stie cate altele, Myspace etc.
Dar cei care intr-adevar FOLOSESC HI5`UL??? Cu noi cum ramane? poate avem messul F***t si nu putem intra, daca nu exista hi5 ce facem? hmm? nu toti stiu d efacebook,repet. Inca nu este atat de cunoscut.
Florin,e complet irelevant sa spui ca vrei sa se stearga hi5`ul… Gandeste`te.. Unii care stau pe hi5 ar simti cum ai simti tu daca s-ar f**e blogul:|
….
24-September-2012 16:52
@Eu sunt sigur ca ti-ar sta mai bine totusi daca te-ai tunde …Si daca te-ai sterge un pic la guritza ! Nu de alta , dar daca vorbesti “golaneste” nu pari nici mai isteata si nici adulta ! Din contra …
4-October-2010 16:38
va rog ami faceti si mie un hi5 daca sar putea
15-October-2010 17:48
ca are hi5 la 13 ani nu mi se pare ciudat, dar am vazut si eu astfel de hi5uri
tot fete de vreo 14 ani cu poze <<<<<>>>> si era goala.WSM.ce educatie au aceste fete????si eu am aproape 14 ani dar niciodata nu mias astfel de poze
24-November-2010 20:12
am si eu hi5 si am 13 ani dar nu miasi pune astfel de poze………….in plus ce va tot intereseaza pe voi de viata altcuiva lasatii sa faca ce vor ca ei vor avea de suferit dupaia……..credeti ca veti face ceva daca tot ii criticati?e penibil……….vedetiva de treburile voastre si de viata voastra nu de a altuia……….eu va spun ca nu are rost sa criticati ca nu veti face nimik………la 13 ani mie mi se pare deadreptul normal sa ai hi5 ….dar nu cu astfel de poze………si faza cu baietii……..eu am avut prieten si poate o sa mai am …………FIECARE FACE CE VREA CU VIATA LUI sa nu va pese voua de viata altora ca nu rezolvati nimik………….si cu cluburile……….eu chiar NU sunt deacord este cam mica dar na…………..precum am mai spus numi pasa de viata altuia asa cum ar trebuii nici voua sa NU va pese
24-November-2010 20:18
am uitat sa va spun ceva………..SI EU MA MACHEZ DIN CAND IN CAND………..si carei faza………………..nimanui nui pasa ce fac eu inafara de PARINTII mei desigur……….si mai ales eu ii spun apsolut tot lui maicamia ……….si stie ca ma machez ………dar eu nu ma machez exagerat…………..numai in ocazii speciale………….de exemplu ziua mea:-p
25-November-2010 19:26
duhh :))
eu am 15 ani si nici nu stiu ce e ala “gagic” =)) si altele mai mici decat mine le-au pierdut numarul :))
cunosc fete care treceau a V-a si deja avea prieten O_o”
ma rog, romania [si nu numai] e plina de asa ceva, cu “scumpike” si “dulcike” =))
29-January-2011 17:46
deci. ducik. scumpik. pisik. si alte diminutive gasesti pe tot hi5`u. fetele astea par genu` de pitipoance. oricum inca sunt mici. asa ca..poate e prea devreme sa vorbim. de pozele astea sigur nu stie niciun adult. am 16 ani . si am avut mai multe hi5`uri. primul a fost la 12 ani. nimic special acolo. si cu machiaju. nu am nimic impotriva. dar cu mersul in club la 13 ani? a innebunit lumea. total contra!.
17-April-2011 11:25
http://gabyionutz91.hi5.com
18-April-2011 23:26
@Claire: Se vede ca ai fost dezamagita. Tot ce ai scris tu acolo, numai dupa o relatie/niste relatii care se termina furtos poti trage toate acele concluzii. Din pacate e adevarat cam tot ce ai atins tu acolo, dar parca prea mare e doza de pesimism in comentariul tau. Ca si cand nu merita sa mai ai o relatie, nu mai merita sa tii la cineva, sa iubesti, deoarece stai cu frica sa nu te raneasca. Suntem oameni, nu roboti. Gandim, dar simtim. Simtim, dar gandim. Viitorul este foarte important si intr-adevar cand suntem mici(sau poate si cand suntem mai mari) nu ne vedem prioritatile. Viitorul. Ca nu degeaba mama si tata ma bat la cap sa invat.
Iubeste, dar DE-acum cu cap.
Stiu ca nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea, ca nu te cunosc, nu ma cunosti, dar atata timp cat exista o optiune de reply acolo, cred ca nu am suparat pe nimeni.
10-June-2011 15:18
avem ma ceaveam nimic astai ROMANIA =)) fata are poate are 13-14 ani cine stia ii arde de p….a :))
14-July-2011 15:07
nu ma este membru h5
20-December-2011 18:54
mha da fetele isi arata tatele si se dezbraka unele de la 11 ani
16-February-2012 02:37
unele la 11,12 nici nu-si dau seama de asta,li se pare o gluma,sau ce tare sunt ele,k au si ele ceva cu ce sa dea mare.
cunosc una kre le arata la fete dar si baieti,numai sa sa dea mare
19-June-2013 06:22
si kare ii problema ta k se deybraca de la 11,12 ani? si eu m+amdeybracat la 12 ani jumate,k alfel cum crezi k as fi facut fata unei fete de 18 ani ,ca sa+mi pastrezi prietenul?
20-April-2012 11:53
mda …eu n’am ce sa mai zic fiecare om are caracteru lui dar oricum, asta e romania …pana la urma poate fata n’a facuto cu intentie rea ,o fi vrut si eea sa puna niste poze in lipsa de ocupatie si na ..doar pentru ca o vedem ca arata mai goala asta nu inseamna ca ea va devenii curva poate nu sa gandit .si eu am 12 jumate si unori nu imi dau seama de anumite lucruri ma rog nici sa pun pozele astea pe hi5 da se mai intampla sa faci un lucru fara sa te gandesti la el iar eu daca nu ma insel ultimile 2 poze le vazusem pe facebook da ma rog …in contrariu nu e bn sa te gandesti ca omu ala a facut asa ca sa atraga atentia sau altceva exista si cazuri cand nu faci anumite lucruri cu mintea :) …
7-May-2012 23:51
Mare este gradina ta …DOAMNE …!!!
24-September-2012 16:11
Iti multumesc pentru aprecieri Narcisa , dar nu pentru a fi apreciat am scris comentariul , din contra …Este cineva sa facem un exercitiu de logica ? Hai sa vedem un posibil scenariu ! Sa zicem ca trece vremea si peste un numar de ani fetita aceea , nu va mai avea 15 ani ci …sa spunem 35 …Sa presupunem ca a terminat o facultate si are o functie foarte convenabila intr-un domeniu public , bineinteles si foarte bine platita si nu ar renunta la ea nici in ruptul capului si culmea ar fi sa-i fie si placuta ! Sa zicem ca unul dintre parintii copiilor de care ea are grija gaseste pozele respective asociate cu numelme ei …Ce se poate intampla ? Practic da cu piciorul unei cariere pentru o greseala minora datorata teribilismului ! Sau poate afla copiii , ea sa zicem ca ajunge profesoara ! Mai poate avea ea autoritate in fata lor ? Sau poate ajunge politician ! Nu se distruge cariera ei in momentul in care publica cineva pozele “prostiei” ei din adolescenta ? Sau poate pur si simplu nu are o cariera insa casnica fiind , are la randul ei copii ! Ce se intampla cand adult fiind , incearca sa-si educe copiii insa acestia dau de pozele ei pe net ? Asta incercam sa semnalez , din postura unuia care a fost de varsta aia si care are la randul lui copii majori ! Ma rog , ca barbat , puteam sa-mi “clatesc si eu ochii” si sa-mi vad de ale mele , insa eu nu vad lucrurile asa ! Mi-ar parea rau sa aud ca fetita respectiva si-a distrus viata dintr-o greaseala aparent minora insa cu efecte pe termen lung ! Nu am luat in calcul si posibilitatea deloc de neglijat , ca cei mai multi proxeneti isi racoleaza victimele pe astfel de site-uri si mai ales la astfel de varste !
24-September-2012 16:15
Iti multumesc pentru aprecieri Narcisa , dar nu pentru a fi apreciat am scris comentariul , din contra …Este cineva sa facem un exercitiu de logica ? Hai sa vedem un posibil scenariu ! Sa zicem ca trece vremea si peste un numar de ani fetita aceea , nu va mai avea 15 ani ci …sa spunem 35 …Sa presupunem ca a terminat o facultate si are o functie foarte convenabila intr-un domeniu public , bineinteles si foarte bine platita si nu ar renunta la ea nici in ruptul capului si culmea ar fi sa-i fie si placuta ! Sa zicem ca unul dintre parintii copiilor de care ea are grija gaseste pozele respective asociate cu numelme ei …Ce se poate intampla ? Practic da cu piciorul unei cariere pentru o greseala minora datorata teribilismului ! Sau poate afla copiii , ea sa zicem ca ajunge profesoara ! Mai poate avea ea autoritate in fata lor ? Sau poate ajunge politician ! Nu se distruge cariera ei in momentul in care publica cineva pozele “prostiei” ei din adolescenta ? Sau poate pur si simplu nu are o cariera insa casnica fiind , are la randul ei copii ! Ce se intampla cand adult fiind , incearca sa-si educe copiii insa acestia dau de pozele ei pe net ? Asta incercam sa semnalez , din postura unuia care a fost de varsta aia si care are la randul lui copii majori ! Ma rog , ca barbat , puteam sa-mi “clatesc si eu ochii” si sa-mi vad de ale mele , insa eu nu vad lucrurile asa ! Mi-ar parea rau sa aud ca fetita respectiva si-a distrus viata dintr-o greaseala aparent minora insa cu efecte pe termen lung ! Nu am luat in calcul si posibilitatea deloc de neglijat , ca cei mai multi proxeneti isi racoleaza victimele pe astfel de site-uri si mai ales la astfel de varste !
24-September-2012 16:34
Ma uit la tot ce au scris baieti si fete mai sus si constat ca unii ii tin parte , altii o critica vehement , altii o iau peste picior ori aici nu despre asta era vorba , sunt sigur ca Darky nu asta a intentionat ! Sunt sigur ca Darky vroia doar sa traga un semnal de alarma asupra unui fenomen care ia amploare in societatea noastra si care evident nu aduce nimic bun si nu are de-a face nici cu progresul … Nu intotdeauna dezvoltarea tehnologica aduce progres , din contra ! Toate marile civilizatii au disparut dupa ce au atins apogeul dezvoltarii lor , in schimb avem nenumarate exemple ca tiburi ramase in epoca pietrei , in stadiu primitiv au supravietuit pana in zilele noastre ! Nu spune nimeni ca baietii sau fetele nu trebuie sa arunce cate un ochi catre sexul opus , este in legea firii ca tinerii sa inceapa sa-si manifeste de timpuriu sexualitatea , insa un pic de cumpatyare nu face rau nimanui ! Sunt destui care vor zice : “ei si ce rau a facut pana la urma ? Cei ce comenteaza sunt invidiosi !” …CUM AM MAI SPUS INTR6O POSTARE ANTERIOARA ? NU ESTE VORBA NEAPARAT DE CRITICA AICI CI DOAR DESPRE CE ANUME SE POATE INTAMPLA DINTR6O ASTFEL DE GRESEALA ! Nu cred ca exista parinti , ba chiar copii care sa spuna ca am folosit un ton rautacios sau tendentios ! Spun doar atat : va veni o vreme cand …”capra sare masa , iada sare casa” ! Ce se va intampla cand copiii celor ce azi posteaza poze pe net azi vor avea mla randul lor copii ? Copiii lor vor lua astfel de comportamente ca baza de plecare ! Vor spune:”vai fata , ai postat pe hi5 in chilotzi ca pe vremea bunicii ? Eu deja am postat goala” … Nu cred ca parinti fiind , actualii copii vor mai fi chiar asa incantati cand vor vedea ce posteaza copii lor …Ei lma randul lor vor zice : ” macar noi pe vremea noastra aveam chilotzi shi sutien pe noi” …Asa cum spuneam in exemplul cu zidarul , toate lucrurile au o cauza si un efect …Viitorii parinti vor da vina pe …normal pe tehnologie si pe vremuri fara sa tina cont ca de fapt de la un astfel de amanunt a pornit totul … Vor culege atunci , ce au semanat astazi …Va las si cred ca este ultima postare …Va las si un id , pentru cei ce vor sa vorbeasca …[email protected]
30-September-2012 20:23
bai scrieti commuri atat de lungi incat ma plictisesc pana il citesc! bai nu zic ca nu aveti dreptate cei care spuneti ca ii o nebunie si o prostie la anii astia dar asta este VIATA EIII!!!!! ce va doare pe voi capul !! voi cum vati smnti daca sar baga cineva in viata personala?!alceva nu aveti ce face decat sa va dati cu parerea unde nu va priveste? Vedetiva de vietile voastre mai ales cel care a inceput cu chestia asta!!
30-November-2012 13:57
lasat k nui nud si daca era,ce ii?
eu am 20 si cu o colega mergem vara pe malul raului si facem plaja
dar mai vine sora ei de 13 si face plaja fara sutien,k doar ii mica,dar are niste pepeni…
13-April-2013 05:10
nu vad nimic indcent, cea d sus e kiar frumusica,iar cealalta ii in costum normal si decent ce nu prea vezi la plaja.
la alba-iulia pe malul ampoiului sau muresului vezi in ficare vara fetite de 11,12,13,14 ani mai goale,sau kiar fara sutien sau in bikini transparenti de li se vede pizdulicea…asa k puteti veni sa vedeti sau pozati