Invisible in yahoo messenger. De ce!?
De ce sta lumea pe invisible in Yahoo! Messenger?
Sa spunem ca cineva nu ar vrea sa fie vazut de o anumita persoana si intra pe invisible. Ok, dar ce treaba are restul cu acea persoana? Nu vi se pare putin nerespectuos sa ii puneti si pe ceilalti sa sufere din cauza unei singure persoane? Mie cel putin mi se pare o mare lipsa de respect ca cineva sa ma puna (indirect) sa-l caut prin lista de offline ca sa-i dau un mesaj.
Ok, sa o luam pe cealalta parte. Sa spunem ca nu ar vrea sa fie vazut de nimeni. Atunci de ce mai intra pe messenger? Deci hai sa o gandim logic. Cand intri pe invisible se subintelege ca nu vrei sa vorbesti, ok? Atunci de ce **** primesc mesaje de la persoane invisible??
Da, intru si eu pe invisible, dar doar atunci cand nu am chef de nimic. Nu stau pe invisible si trimit mass-uri cu “cine vrea sa vb cu mine buzz”!
Uite si ce m-a deranjat enorm din toata treaba asta. Mie clientul de la yahoo nu mi se mai conecteaza neam cand sunt pe wi-fi. (le-am incercat pe toate: reinstall, delete registrii, etc etc). Si m-am gandit sa schimb clientul cu unul temporar. Pe osx aveam AdiumX, care era rege pe langa y!mess, dar si pe windows am Pidjin, care e oarecum asemanator, dar tot nu e acelasi. Si cea mai naspa parte e ca nu poti cauta persoane care sunt pe invisible!
Asa ca trebuie sa ma duc sus in meniu, sa dau click pe Buddies, pe Show si dupa aia pe Show offline buddies. Dupa aia ma pun sa-l caut pe offline-ist, dau search, dau un ESC ca sa dispara fereastra de search (sa pot da click), dau 2click pe el si gata. Acum iarasi Intru in Buddies / Show / si debifez Show offline buddies.
Uite cate click-uri date in plus ca sa-i pot transmite ceva unei persoane offline. Si e foarte enervant sa fac chestia asta de cateva ori pe zi. Era si inainte, dar acum deja a devenit atat de insuportabil incat merita un articol.
Sunt destule persoane care stau pe invisible, dar de exemplu nu-mi pasa de acele pitzipoance din lista Spam, lista care asteapta intr-o zi sa fie stearsa asa, cu mass-ul (adica toata odata).
Dar mai sunt persoane cu care comunic, si ghici ce? Unele sunt de-astea habarniste, care oricat de mult le-ai repeta ca cele 3 butoane de la login-ul in programul y!mess NU sunt facute sa fie bifate toate odata. Au si ele un rost. Degeaba. Nu inteleg.
Altele sunt persoane (neamuri) mai in varsta sau nu, si nu-mi prea permit sa fac gura pentru o chestie de-asta, chiar daca le zic de fiecare data cand imi spun ceva de pe offline ca nu le raspund decat atunci cand sunt online.
Si altele sunt persoane destul de pricepute in ale pc-ului, carora le inteleg foarte bine motivul pentru care stau pe offline. Stiu cum e sa iti sara o mie de persoane in cap si sa-ti ceara ajutorul. Dar frate, eu pot intelege daca nu ai chef. Sa spunem ca n-ai chef de mine cand iti spun ceva. Ok, spune-mi asta si te las in pace. Dar nu ma pedepsi incluzandu-ma in toata lista de offline. Cand o sa te bat eu la cap sau o sa insist cu ceva, chiar daca-mi spui ca n-ai chef, atunci sa ma pui pe offline. Pana atunci tine-ma si pe mine cum e normal!
Eventual faceti o grupa numita cum vreti voi (exemplu: online) si treceti persoanele ca mine acolo. Si acea grupa sa fie mereu online. Cunosc persoane care fac asa ceva si bravo lor. Grupele alea sunt facute pentru a ajuta cu ceva, nu degeaba!
Later Edit: Spuneti-mi si mie, cei care stati pe offline, de ce o faceti?
88 comentarii
20-January-2009 00:21
eu am o vorba cand sunt online sunt pe visible cand nu … nu! nu ma ascund! eu nu inteleg de ce da lumea buzz desi eu nu sunt online? e aiurea…
20-January-2009 00:28
De ce? Pentru ca asa s-a invatat lumea. Ei stiu ca sunt persoane care stau pe invisible si sunt dispuse la conversatie, si dau buzz sa verifice.
Asa i-au invatat altii, suferim si noi, nu?
23-January-2009 17:46
Ctrl+m in pidgin – e mai scurt decat traseul descris de tine
26-January-2009 19:40
Incearca http://www.ydetector.com sau http://www.tacapaca.net. E mai simplu.
27-January-2009 18:01
@ps: Nu stiam acest shortcut. Na, folosesc de putin timp pidgin-ul. Anyway e SUPER folositor. Mersi mult
@worstdream: Eu NU vreau sa stau sa verific cine e on si cine e off. Nu asta am zis in articol
27-January-2009 23:58
Sunt toate faine. Cred ca totusi cel mai rapid si bun mi s-a parut statusdetect.com. Parerea mea.
28-January-2009 23:03
@Roberto: Mie-mi miroase a spam, tie nu?
Arata-mi si mie paragraful in care am cerut un site de genul asta!
30-January-2009 23:34
Pentru ca persoanele cu care vreau sa vorbesc si care inteleg cand le spun ca sunt ocupata stiu ca sunt tot timpul conectata la Internet si ca le raspund chiar daca apar offline, atunci cand pot, iar cu celelalte nu vreau sa vorbesc. Am oricum o adresa in care bag pe toata lumea, pentru ca uneori ti se cere ym-ul si e nepoliticos sa refuzi [acolo sunt absolut tot timpul invisible, intru din cand in cand sa vad dc cineva chiar are nevoie reala de mine], si o adresa personala in care am vreo 40 de oameni. Nu toti inteleg insa semnul de busy, asa ca prefer sa stau offline. Ma pun online doar cand sunt innarmata cu multa rabdare si pot sa raspund la multimea de oameni care are chef de vorba.
28-December-2009 21:10
auzi.te rog sa ma scuzi,dar am vazut ca ai scris pe o pagina de la gogle in ianuarie si ai scris despre invizibil. iarta-ma dar sunt pe invizibil si nu mai stiu cum sa revin online.am dat din greseala…si nu mai imi apare acel punct de avaible sau busy.e normal ASA PENRU CA NU MAI POT SA INTRU PE LISTA.
AM CAUTAT PESTE TOT DAR NU AM GASIT CUM SA FIU ONLINE.TE ROG SA MA AJUTI. ID-UL MEU ESTE DUMITRACHE-MARY, DAR PLASE SA NU IL MAI DAI LA NIMENI.SARBATORI FERICITE.
MARY
2-January-2010 18:16
Pentr mary:te duci unde scrie numele tau pe mess, adica sus.Dai clik pe sageata din dreptul numelui si dai pe ”Available”.Atunci vei fi on. Sau inainte sa intri debifezi optiunea ”Sign in as invisibile to everyone” daca o ai.
15-June-2012 14:49
@mary: Deja tiam vazut idul deja
19-September-2010 01:15
mie ami plac fetele care ma apreciaza si care vor sa aiva o relatie serioasa cu mine
31-January-2009 00:09
@Ireena: Hm, sincer nu sunt de acord cu asta. Ai putea incerca totusi sa-ti educi utilizatorii
Eu de exemplu am o persoana in lista pe care nu am mai vazut-o on de prin septembrie 2008. Stii care e diferenta intre perioada de dinainte de septembrie si de dupa? Mult mai putine conversatii. Ai putea spune ca este bine, dar nu e. De ce? Daca eu sunt invisible, el la fel, sunt extrem de putine sanse sa mai comunicam. Si in timp relatia dintre doua persoane in acest caz se va destrama.
Stiu asta din proprie experienta
Stiu ca exista acele 2, 3, 5, 10 persoane cu care conversezi chiar daca esti invisible. Dar mai sunt si altele cu care nu te vezi atat de des in realitate, si in timp uitati unul de altul.
Nu spun ca e rau, nici nu sunt de acord cu persoanele care au 1001 “prieteni”, dar uite ca singurele persoane din scoala generala cu care inca mai comunic sunt cele care le am pe mess si in principal care stau pe available
12-February-2009 07:54
Da, e aiurea sa stai pe invisibile si mi se pare si mai aiurea sa pui la status ceva de gen:”dnd nu vorbesc cu nimeni…dau ignore cine se baga in seama” ) frate dak tot esti pe mess pt ce ai mai intrat sa ne arati u ca ai pc deschis sincer astea 2 lucruri sunt stresante
15-February-2009 00:45
@sharpe: De acord cu tine in legatura cu cei care au la status “dnd. dau ignore celora care se baga in seama”
Dar stii ce nu inteleg eu? De ce tu stai pe invisible. Ma crezi ca nu te-am vazut niciodata online?
15-February-2009 19:57
Da,cel mai enervant lucru este ca o persoana sa stea off si sa trimita mass cu “cine vorbeste si cu mine”.Si eu stau off,dar foarte putin pentru ca sunt de parere ca mai bine nu mai deschid mess-ul decat sa intru si sa stau off.Mai practic acest lucru la persoanele care nu inteleg ca nu vreau sa vorbesc cu el/ea,ca am treaba,etc,sau la persoane care vor sa le ajut cu cele mai tupeiste lucruri
Eu nu suport nici cand cineva da buzz atunci cand sunt on,mi se pare o prostie.Sau daca vorbesc cu mai multe persoane si una dintre ele cum trimite mesajul da si buzz,si eu sa ii explic sa nu mai dea pt ca este stresant,iar persoana continua,o tin cateva zile…saptamani la ignor.
28-February-2009 22:43
Daca stau invisible inseamna ca vorbec cu cateva persoane, dar in exclusivitate cu ele. Daca sunt online si cu status busy, nu vreau sa fiu deranjat de persoane care nu au nimic concret de spus. Stau mult offline pentru ca, in ani, lista de ym a crescut mult (desi am in ignore list peste 50 de persoane si am sters poate 200-300 id-uri de-a lungul timpului din lista).
Ideea e ca o data ce nu mai esti copil si ai anumite responsabilitati nu iti poti permite (si nici nu vrei) sa stai de povesti pe mess toata ziua cu (potential) cateva sute de persoane.
5-December-2009 02:51
trebuia sa te gandesti la chestiile astea inainte ca persoanele de pe lista de ignore sa i-ti afle id-ul
13-April-2009 19:29
eu stau pe offline ….e mai oki pt ca intru doar cu lumea cu care am chef in mom ala sa vb….
26-April-2009 21:07
sal’
intrebarea mea este: daca pot vedea cine imi verifica id-ul de mess si cum pot vedea cine este?
mersi…
12-May-2009 10:17
st plicti c trb are asta q invizibilul? voi spune mai tarziu))))))))
21-May-2009 13:25
Un site foarte bun este http://www.detectinvisible.me.
Are o interfata super, este foarte rapid. Pe site se gasesc si o colectie de programe utile pentru mess, statusuri, avatare.
Cei care vor o varianta program pentru verificare status yahoo, pot descarca aplicatia “Detect Invisible.Me” de pe site-ul mai sus amintit.
Recomand!
20-June-2009 14:23
care stiti cum pot vedea ce vorbeste cineva din lista mea de mess care sta pe invizibil.Vreau sa vad cu cine si ce discuta ca sta toata ziua pe invizibil.daca ma puteti ajuta, va raman recunoscator
12-August-2009 10:14
salut de cand folosesc eu http://www.invisibleyahoo.net nu a fos niciodata busy.
15-August-2009 14:48
Inca de la inceput tin sa-ti spun ca e alegerea fiecaruia dintre noi…Daca tu vrei sa stai online for all e strict problema ta iar daca x,y,z vrea sa iti de-a offline din variate motive precum:ca te bagi in seama singur,ca iti spun busy si tot insisti etc…
Eu sunt online mereu ptr ca toate persoanele din lista mea imi sunt prieteni iar cei pe care nu-i inghit si au id-ul meu din diferite locuri offline-ul ar fi prea putin asa ca dau Ignore…..
Ceea ce este cel mai deranjant este faptul ca daca x,y te verifica sa vada daca esti online chit ca -ai dat ignore automat lista ta se umple de o sumedenie de id-ri ce provoaca moarte id tau….
Nu mi se pare deloc corect acest sistem de kkt adica eu nnu dau id la nimeni si ma trezesc cu lista plina…..
Eu inteleg ca suntem o tara democrata si in acelasi timp fara limite…Insa e prea de tot……
Care e probelema ta ca eu ,x,y,z stam pe invisble?
E clar cine nu vorbeste cu tine nu te suporta sau considera ca nu esti capabil de a purta o conversatie….
Asa ca numai face atata pe victima e vorba de un offline nu de viata cuiva…Prea multa drama strica…
17-April-2011 11:47
subscriu
15-August-2009 21:11
Salut!
In primul rand:
“oana a scris pe 26 April 2009, 21:07
sal’
intrebarea mea este: daca pot vedea cine imi verifica id-ul de mess si cum pot vedea cine este?
mersi…”
–> poti doar daca sti de pe ce site ti-a verificat id-ul… majoritatea site-urilor gen “yahoo invisible detector” au o sectiune ce contine lista cu avatarele persoanelor verificate dar iti trebuie timp….
In al doilea rand:
“marko a scris pe 20 June 2009, 14:23
care stiti cum pot vedea ce vorbeste cineva din lista mea de mess care sta pe invizibil.Vreau sa vad cu cine si ce discuta ca sta toata ziua pe invizibil.daca ma puteti ajuta, va raman recunoscator”
–> poti sa faci chestia asta cu ajutorul unui keylogger… dar e km ilegal…
9-September-2009 13:11
…ce ai tu cu astia care stau pe invisible?…poate unii stau pe invizibil doar la tine…si iti trimit mass-uri din greseala…cel putin eu…cateodata sunt pe invizibil aproape la toti…si doar la vreo 2 persoane online cu care chiar vreau sa vorbesc..si e treaba ta daca ai nebuni de aia care iti trimit mass-uri cand sunt pe invizibil
9-September-2009 13:17
Mihaela..am citit parerea ta si ai foarte mare dreptate
21-September-2009 00:55
Mai, eu am folosit mai mereu http://www.invizibili.com … chiar am avut probleme cu iubita si am crezut ca se ascunde sau ca nu vrea sa vorbeasca cu mine si ea de fapt era online … mi se pare cel mai bun site de pana acum … ydetector si restul au dat gres cam in 50% din scanari … invizibili.com a gresit doar o data, daca imi aduc eu aminte
Acum nu stiu, depinde de fiecare, dar eu tind sa-l utilizez in fiecare zi pe acesta! Succes tuturor si sper sa nu aveti aceeasi problema ca mine!
27-September-2009 21:18
E dureros cand asa zisii ,,prieteni” se ascund .Acestia trebuie stersi de pe lista.
26-October-2009 16:05
Ia inchipuiuti`va sa stea toata lumea pe invisible… sa te loghezi pe mess si sa vezi nimic…ce rost ar mai avea atunci messengerul? (pt. astia invisible-ri)
6-November-2009 17:14
Mie mi s-a intamplat sa intreb persoane care erau online si available ce mai fac iar acestea sa intre imediat pe invisible fara sa zica nici macar dute in ….(nu eram certat cu persoanele respective sau stiu eu ce).Evident au luat ignore imediat.De asemenea sa trimiti mesaj cuiva online iar acesta sa nu-ti raspunda niciodata desi il vezi toata ziua online e total lipsa de bun simt.
25-November-2009 17:15
Dece sunt mereu pe invizibil chear daca am calculatorul oprit,am umblat la avatar dar nu stiu unde.
4-December-2009 14:52
nu ma inte pe mn parcari destea
5-December-2009 02:59
mi-a placut tare mult comentariul “nu a-i stiut sa i-ti educi utilizatorii”
…sweet…este o prostie toata chestia cu offline…frate daca sunt pe mes inseamna ca sunt online daca sunt ocupat inseamna ca sunt ocupat…persoanele nedorite “virusii” care vor sa interactioneze vor avea probabil ghinionul sa fie ignorate…dar nu prin apasarea unui buton “ignore”…ci la propriu…acea persoana va realiza k este in plus si ma va sterge ea de pe lista…deci…offline este o prostie …ca si cum m-as ascunde de hoti in propria-mi casa…lg cryys
21-December-2009 23:07
De vre-un an incoace recompilez fiecare versiune noua de Pidgin (comentez vreo 3 linii de cod) ca sa nu ma mai bazaie nimeni cu “Buzz”. Cred ca o sa-i fac si un patch (sau plugin) sa nu primeasca mesaje de la offline-ri (eventual sa dea reply un mesaj de genul “Client software rejects messages from offline/invisible users”).
2-January-2010 18:09
Eu una stau online pt cine vreau si cand vreau. Pentru restul cateodata sunt off. E o optiune speciala ”Appear offline”
21-January-2010 19:33
Intrebare:
Daca vreau sa NU apar online pentru persoanele care nu sunt in lista mea, se poate? Adica am sters pe cineva, dar la el sunt online si nu imi convine. E pus pe permanent offline inainte de a-l sterge…
21-January-2010 19:55
@ Ochidepeste: nu știu, nu cred.
8-April-2010 22:47
Pune persoana respectiva la ignore
21-January-2010 20:13
Nu stie nimeni?? E enervanta chestia asta…
21-January-2010 21:27
Daca vrei sa apari online sa zicem doar pt. Popescu dai click dreapta pe numele lui-Steal settings si-Appear Online to Popescu
27-January-2010 10:42
Stiu asta… Io vreau o smecherie ca sa nu stau sa pun lumea online separat. Sa-i pun pe cei pe care NU ii vreau…
25-February-2010 20:26
am net de putin timp si m-am obisnuit destul de repede cu messu si celelalte, dar de ce de fiecare data cand deschid mesu imi arata ca sunt pe invizibil imi spuneti ce sa fac? va rog
13-March-2010 18:31
buna,sint pe mess si vb cu o prietena dar ea imi spune ca nu ma vede cu toate ca eu ii spun ca nu sint pe invizibil,am verificat si nu sint pe inviz.dar de ce nu ma vad prietenii?ajutor
8-April-2010 22:34
uite o problema de a mea…de obicei ma pun pe invizibil numai la anumite persoane cu care desi sunt in relatii bune nu vreau sa stie ca am intrat pe mess..e dreptul meu si intimitatea mea pana la urma nuh…dar datorita site-urilor gen:invizibili.com nici asa nu mai merge ca sta lumea cu depistatul …acum chiar caut un program ca sa nu vada ceilalti ca sunt pe invizibil pt ca in lista am doar persoane pe care le cunosc si ma cunosc si ar putea sa dea un telefon nu sa ma pandeasca
8-April-2010 22:39
Simona, du-te sus la lista ta unde scrie Messenger, da Prefereces, selecteaza apoi Privacy si debifeaza Allow Yahoo web sites to show when I am online. Asa n-o sa te mai poata depista lumea oricat ar incerca
8-April-2010 22:40
Multumesc!
8-April-2010 22:48
Cu placere
8-April-2010 22:49
Ochidepeste daca nu vrei sa te vada on persoane pe care nu le ai in lista intra la preferences apoi ignore list si bifeaza Ignore everyone who is not in my Yahoo Contacts…asa nu o sa te mai deranjeze nimeni.
2-May-2010 00:49
chestia cu debifatul Allow Yahoo web sites to show when I am online nu functioneaza pe toate siturile
7-June-2010 15:32
buna…
cum pot stau linistita pe invizibil pt a vb cu parintii care sunt in strainatate,fara a ma deranja colegii sau mai stiu eu cine??
pt k toti ma veritica p inv.ro…daca se poate sa setez de undeva ca atunci cand ma verifica pe asemenea site-uri sa la apar offline???
9-June-2010 19:39
buna,o intrebare.exista vreun program prin care cineva poate aparea invizible si sa nici nu fie pe mess?adica in sensul ca intra cineva din lista lui si daca e verificat atuncii ii apare invizible fare sa fie pe mess.
3-July-2010 22:46
buna oidu meu este timsac_beni_boss dati add
3-July-2010 22:47
varog dati add
15-July-2010 14:10
proba
14-August-2010 10:29
hi! cum poate cineva vedea daca sunt invizibila doar pt unii? mi s-a intamplat asta, dar eu nu am vz pana acum niciun detector care sa poata face si asa ceva. in plus, parea sa stie si pt cine sunt on.
28-September-2010 15:56
Referitor la ce a scris “Simona” ma interesa si pe mine dar raspunsul dar de “Eu” nu este relevant.Eu vreau sa stiu de ce mie cand verific o pers pe ydetector sau alte programe de genul imi apare offline chiar daca aceasta este pe invisible sau online. Mersi. Astept un raspuns daca aveti!
29-September-2010 03:12
RALUK: Pentru ca multe siteuri nu sunt asa bune. De aia
8-October-2010 13:48
ok dar numai pt o persoana (adica pt un aidi anume)? am verificat pe tot felul de saituri si chiar atunci cand stiu clar ca este pe mess, chiar daca este pe invizibil in acel moment. pentru celelalte aidiuri, inclusiv al meu, apare corect online, invisible, offline. Daca stie cineva cum pot sa vad o persoana care sta probabil numai cu mine offline, deci cum se procedeaza va rog sa imi spuneti si mie.
8-October-2010 18:08
RALUK: cel mai bun detector yahoo este (www.)imvisible.info. si da poti afla daca o persoana te tine numai pe tine “offline” sau “invizibil”… mergi la site-ul de mai sus si verifici id-ul acolo (chiar si de 2 sau 3 ori ca mai da si erori [poate :)] ) si daca el apare online pe site si la tine in lista e offline inseamna ca te tzine pe tine la “offline” sau la “invizibil”(sau poate te are in lista de “ignore”…cn stie…:])
8-October-2010 18:11
cand apare “invizibil” si pe site si in lista ta atunci inseamna ca e “invizibil” pentru toata lumea la fel si cu “offline-ul”…
10-October-2010 21:03
Am si eu o intrebare…Daca ai o persoana pe “Permanently offline” in mod normal nu va mai putea vedea avatarul si statusul, dar mai nou cu optiunea “YUpdates”, cred ca e posibil din pacate…sau ma insel ??
11-October-2010 13:16
MARIUS: optiunea “YUpdates” nu “te da de gol” persoanei respective asa k poti sa stai linistit
12-October-2010 22:43
Ai dreptate, m-am convins, multumesc…
13-October-2010 11:49
cu placere
25-October-2010 23:36
Mai revin si eu cu o intrebare :) , am o problema cu astia de-i tin pe offline…Daca dai vreun mass (desi nu obisnuiesc), cei de pe offline il primesc? multumesc
26-October-2010 09:51
Marius: cand trimiti un mass ai posibilitatea sa alegi persoanele care sa il primeasca asa ca poti sa ii deselectezi pe cei care ii ai la offline… si acum la ce ai intrebat tu: da o sa il primeasca si cei pe care ii ai la offline
4-November-2010 13:32
buna ziua la toata lumea. am citit toate commenturile iar unele mi s-au parut de-a dreptul haioase. haideti sa va spun si parerea mea. in momentul creearii unui cont yahoo,automat devi si proprietarul unui id mess,pe care il gestionezi asa cum vrei. dar……..in momentul in care,oferi id-ul unei persoane,trebuie sa fi foarte sigur ca vrei sa il dai. iar in momentul in care l-ai oferit,din respect si buna crestere cand esti on line stai vizibil pt toata lumea. este ce-a mai mare dovada de nesimtire sa stai invizibil sau ocupat pentru persoanele aflate cu voia ta in lista. nimeni nu se poate baga cu sila in lista ta de messenger. optiunile acelea de busy,invizible,si appeare off line,sunt facute cu alt scop. daca nu vrei sa vb cu cineva,creezi un alt id, si cand persoanele care nu sunt importante iti cer adresa de messenger ,ca sa nu fi obligat sa il refuzi,ai dai adresa respectiva. acolo poti intra invizibil sa verifici mesajele cand vrei doar sa te distrezi si vrei sau ai timp liber pt discutii de genul, ce mai faci? te scarpini? ai mancat?te doare capul? etc. dar pentru cei care ai ai in lista de baza cu id-ul permanent on line cand esti on line, din respect trebuie sa si dovedesti ca poti fi si serios. drept este ca pot fi busy si acolo dar din motive fiziologice,ori sunt la masa etc. daca cineva vede ca sunt busy,este logic ca sunt busy temporar asa ca nu pot fi deranjat de mesajele venite totusi cand sunt busy. tot din respect,cand nu o sa mai fiu busy,am sa raspund acelor mesaje. nu vad nici un inconvenient in a-mi fi lasate mesaje offline. probabil cei ofticati de mesajele offline sunt din aceeia care sunt impotriva si a casutei vocale a providerului de telefonie mobila. drept este ca ne indreptam spre o societate din ce in ce mai lipsita de bun simt dar asta nu ne impiedica sa citim si codul bunelor maniere macar pt cei dragi noua. sunt multi la care ultima carte citita este…ambalajul de marlboro cu sigla si codul de bare. nu e vina mea sau a altora dar atunci cand vine vorba despre messenger,consider ca trebuie sa ai 2 id-uri tocmai pentru a evita astfel de reactii. normal ca aceluia care ai dau id-ul 2, o sa il anunt ca nu stiu exact cand sunt on line si ca nu prea intru pe messenger. unii intra doar pentru socializare,altii de amorul artei,altii la vrajit puicute…in fond nu e treaba magarilor de unde beau oile apa. important ca si concluzie este ca celor real catalogati,prieteni,apropiati,familie,sa le oferi id-ul de pe care intrii cel mai des si nu apelezi la metode jignitoare de inlaturare a lor. din id-ul meu des folosit,pe care il am de 17 ani,nu am sters pe nimeni,nu am dat ignor la nimeni iar cei care fac parte din lista sunt oameni alesi pe spranceana.chiar daca sunt multi si cate odata nu fac fata sa vorbesc cu toti,le spun daca este cazul sa revina putin mai tarziu ca vorbesc cu prea multe persoane si nu mai fac fata. cel care aude asa ceva,din bun simt si respect,nu se va supara si ma va apela mai tarziu. deci. totul tine de bun simt si respect. daca am suparat sau jignit pe cineva cu post-comment-ul meu,imi cer scuze si…respect la toti
26-November-2010 00:47
sall am si eu o intrebare cum fac sa se repete imaginea k online si invizible pe mess k vreau pt cei care stau pe invizibil sai derutez si daca stie cineva un prog pt mess k asa ceva ex:”repeat online/invizible”
25-January-2011 18:11
of nu merge ge am cerut eu. persoana respectiva apare online cu mine dar in acelasi timp pe saiturile de cautare, fie si http://www.invisible.info dar si altele, este offline. eu vreau sa aflu de ce nu pot verifica daca este oline cu mine sau cu toata lumea din lista sa. sigur este online numai cu aidiul meu si as vrea sa stiu cand este pe mess. multumesc!
10-February-2011 22:01
Eu stau pe invisible doar cand am treba, dar totusi astept pe cineva cu care am discutat mai de mult sa intre la o anumita ora. Acum partea rea e ca daca nu-l “prind” exact in momentul in care intra pot sa-mi iau ‘la revedere’ ca nu mai intra… insa in rest e ok. Si despre Pidgin, si eu am si are mai multe chesti decat yahoo, asta daca stii pe unde sunt si cum sa le folosesti ;) .
Si apropo de id-ul tau, tot incerc sa dau de tine, dar nu dai accept pe nici un id, adica nici macar pe ala gasit pe facebook… Serios, vreau doar sa vorbesc! E ceva chiar asa de rau, ca eu nu inteleg?!
14-February-2011 20:40
salut tuturor
am auzit ca totusi chestia asa cu verificatul statusului e doar daca le dai tu voie sa o faca
nu mai stiu exact cine mi-a spus dar zicea ce va de genul:
messenger->preferences->privacy si debifezi “allow yahoo websites to see when I’m on-line” si ma rog apoi ar trebui sa mearga
cel putin la mine a mers
nu ma mai streseaza nimeni si vorbesc doar cu cine vreau
sper ca v-am fost de ajutor
am incercat si pe site-urile propuse de voi si ma dau tot off, asa ca distractie placuta pe invisible:D :) ;) :))
17-April-2011 11:37
mi-am irosit catve aminute din viata citind aceste randuri. Cum poti sa dai dovada de lipsa de respect fata de ceilalti, atunci cand stai pe invisible? cea mai stupida parere pe care am “auzit-o”. Daca eu vreau sa intru pe messenger si sa vorbesc doar cu anumite persoane…intru pe invisible ca sa nu fiu abordat de altele. Chiar si tu daca doresti ca eu sa stau eu vizibil, asta da dovada de lipsa de respect din partea ta, pt ca nu-mi respecti decizia mea de a sta invizibil, nu?
Daca nu stiai, exista search la messenger si cauti acolo persoana dorita tastand primele litere..sau tastand ctrl+H si vor aparea si cei offline. Dar tu folosind Pidjin si nu ai aceste optiuni, atunci de ce il mai folosesti daca nu iti aduce nimic in plus?
1-May-2011 14:00
buna,as vrea sa stiu daca cineva se poate ascunde de un detector de id-uri?
daca da,imi puteti spune cum,si daca ecest id este sau nu conectat?
[email protected]
luceafarultau.
eu am incercat cu mai multe detectoare si imi zic ca este offline,dar imi vine greu sa cred pt ca este o persoana care isi petrece tot timpul pe net.
multumesc anticipat.
1-May-2011 19:06
salut..am si eu o problema a aparut asa deodata…am ym9 si chiar daca sunt online, toti ma vad offline…DE CE OARE? si nu e bifat nimic acolo la sthealth seting.. nu sunt chiar asa de NOOB…am incercat si alte versiuni de ym si tot la fel…
7-May-2011 17:03
caut si eu un program in care sa nu mai pot sa fiu verificat daca sunt on sau invizible ., exista???eu mai intru cind, chiar am treaba cu cineva pe mes ., email ., doar cu o persoana , 2 ., nu cu toata lista.., daca le zic ca am treaba si nu pot vb. se supara .., asa ca vreau sa nu mai pot sa fiu verificat.., si cind am timp sa vb. cu toata lumea ., o sa intru online
11-May-2011 16:59
Cine o fi facut programul ala ca sa vezi cine sau daca e careva din prieteni pe invizibil? Daca faci asta ca sa vezi daca e sau cine din prieteni pe invizibil,e ca si cum i-ai spiona,si nu e frumos.Cind te pui pe invizibil e normal sa nu vrei sa fi deranjat,nu sa poata altii sa vada cu ajutorul unui program daca esti pe invizibil sau daca ai plecat.Cind ma pun pe invizibil ma pun pentru un singur om nu pentru toti prieteni, ca daca ar aparea sa nu cumva sa ma deranjeze.
13-June-2011 13:30
mistooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mau ajutat mult
13-June-2011 13:31
asta e chiar tare nu
2-November-2011 23:06
belea
4-November-2011 16:23
vreau sa stiu cum un id poate sa apara offline cand il verifici cu detectorul , din moment ce tu comunici in acel moment cu posesorul lui pe mess? astazi , intreaga zi mi s-a intamplat acest lucru
3-December-2011 14:17
problema nu se pune ca esti pe invisible pt anumite persoane intr-un anumit moment, ci daca dupa ce nu mai esti ocupat/ocupata setezi din nou online pt acele persoane. daca ii tii permanent pe setarea “appear permanently offline to…”, atunci de ce dracu i-ai mai dat id si l-ai bagat in lista? sa vada altii ce cool esti si ce multi prieteni ai, cind tu de fapt poate nu vorbesti decit cu 2-3? cum au zis si altii, este dovada de nesimtire sa ai pe cineva in lista, pe care nu te-a obligat nimeni sa-l bagi, si sa-l pui numai pe setarea “appear permanently offline to…”, si cind esti ocupat si cind nu esti. parerea mea este ca iti bati joc de acea persoana. nu-l vrei in lista, il scoti si de bun simt mi se pare sa ii si spui persoanei respective.
6-January-2012 12:11
salutare. ma poate ajuta cineva cu un raspuns? exista vreun program ca sa afli daca o persoana din lista de mess, sta online doar cu tine si cu restul din lista ei este invizibil? multumesc
17-January-2012 18:56
exista vreun mod ca sa nu imi poata gasi alte persoane id meu? aproape in fiecare saptamana am cate 3,4 pers care imi cer sa le dau add…din moment ce nu cunosc persoanele respective, nu am nici un interes sa vorbesc cu ele…vreo sugestie?
18-January-2012 00:16
@dinutza1:
nu exista niciun mod de ati “ascunde” id-ul
14-June-2012 20:02
Multe din aceste site-uri nu arat corect,