Comments Posted By mFlorin

Displaying 1 To 30 Of 60 Comments

Oare in cati ani vor disparea de prin casele oamenilor PC-urile, laptopurile si tabletele?

@Bogdan: Dupa cum am spus, lucrurile de genul asta sunt menite pentru oamenii care folosesc pc-ul doar pentru lucruri gen browser, muzica, filme si cam atat.
Pentru gaming adevarat n-ai nici o sansa fara un PC, dar nu vorbesc de cazurile astea, care clar sunt foarte putine (comparativ cu cei care folosesc pc-ul pentru media/office only)

» Posted By mFlorin On 11 September 2017 @ 17:55

Cine deține puterea?

@water: În cele mai multe cazuri, mai ales în ziua de azi, banii câștigă. Dar sunt cazuri când și celelalte 2 ‘forțe’ pot câștiga.

Mă bucur să aud că-ți place ceea ce scriu :)

» Posted By mFlorin On 19 August 2013 @ 22:07

Cum să-ți controlezi PC-ul de la distanță cu TeamViewer

@Mihai Oprean: Să înțeleg că folosești Windows 7?
Dacă folosești WinXP te înțeleg, windows-urile bazate pe Vista niciodată n-or să fie bune. XP rullz!

Dacă folosești Win7 și comentezi pe baza Win8: Te-ai gândit vreodată că Vista e OS-ul inițial, prima versiune de cod scrisă, Win7 e același cod, optimizat și îmbunătățit, cu niște features noi, iar Win8 e același cod (ultima versiune de cod, care în cazul ăsta ar fi Win7), iarăși îmbunătățit, optimizat, și cu niște features noi, pe care le poți folosi sau nu, e la alegerea ta (și în principal cu acele features noi te obișnuiești în câteva zile).

Dacă folosești Win7 și nu Vista, de ce nu folosești Win8 și nu Win7? Motivul pentru care folosești 7 în detrimentul Vista, e același pentru care ar trebui să folosești 8 în detrimentul 7.

Acum, lasă-mă să te întreb: De ce ai spune NU la o versiune de cod mai NOUĂ, mai BUNĂ, mai RAPIDĂ, mai OPTIMIZATĂ?

» Posted By mFlorin On 2 March 2013 @ 06:45

Cum să-ți dai seama ce vrei să devii.

@Cristescu Bogdan: Genial reply-ul tău. Sincer îți spun: genial.
Da, ai dreptate complet. Și știu asta. Doar că… nu prea aș vrea să cred în asta. Încerc să mă conving că nu e adevărat.
Încerc să mă auto conving că mai există oameni care au nevoie de un sfat. Care doar asta caută.
Din punctul meu de vedere, cei care vor să se schimbe, și vor cu adevărat, au nevoie poate doar de-un exemplu, de-un model în viață, iar cei care nu vor, puterea exemplului e degeaba. Poate doar un sfat bine zis (nu zic că al meu e bine zis) să-i lumineze un pic calea. După aia poate să găsească exemple și modele oriunde, să-l inspire în ceea ce face.

Anyway, pe mine mai mult m-au ajutat sfaturile celorlalți decât să iau ca model pe unii. Și momentan eu cred că dacă ești jos, și cauți cu disperare o cale de ieșire, un sfat poate să te ajute să revii pe calea cea bună mai mult decât să iei exemplu pe cineva.

» Posted By mFlorin On 7 July 2012 @ 18:30

Cea mai frumoasă perioadă a anului

@Seby: Prefer Skyrim.
@Little Box: Nu știu nimic de Portal. N-am apucat să termin nici unul, din păcate. Că mi-ai amintit, știu ce să-mi mai instalez :)
@Diana: Am menționat:

Lineage 2 (versiunea nouă – to be released)

. Va fi truly free pe oficial, și va fi cel mai important update de când s-a inventat L2 :) Can’t freaking wait for it :X

» Posted By mFlorin On 21 November 2011 @ 00:56

AMD Bulldozer. A failure?

– Dacă AMD va merge cu TSMC pe viitor și pe partea de CPU poate or avea mai mult succes.
– Cache-ul lent e ceva normal / istoric pentru AMD (toate cpu de la ei au fost așa). Chiar dacă ei au introdus L3-ul, e degeaba dacă bagă mulți MB dar lenți.

– Anyway, AMD mai mereu a fost pe partea “raport bun preț/performanță“, și probabil erau și-acum dacă nu puneau prețurile astea.
Sincer nu mi se pare că octa core-ul ăla ar merita 1000 lei+. Dacă-l punea la același preț cu 2500k-ul (~700 lei) probabil merita. Măcar pentru gândul că dezvoltatorii de software or să scoată rapid aplicații cu suport pentru 8 core.
Jocurile care acum ies pe piață deabia suportă 4 core. Pentru un home user nu pare prea avantajos Bulldozerul. Depinde de fiecare.

» Posted By mFlorin On 31 October 2011 @ 16:16

Laptopurile NU sunt făcute pentru gaming

@Alex: Corect, au o răcire genială (în comparație cu oricare alt laptop), în schimb, tot n-au cum să depășească răcirile (ieftine!) de pe desktops.
Uite aici un exemplu: și e DOAR pentru procesor (gândește-te și la restul):
http://www.youtube.com/watch?v=28YsbM0W458
PS: Dăi de la min 1 încolo, și uită-te câtamai ventilatorul și dictamai radiatorul, cu multe heatpipes și etc. Și gândește-te că vent ăla scoate mult mai mulți m3/h decât unul de notebook.

» Posted By mFlorin On 5 July 2011 @ 11:37

Aici ai dreptate. Răcirea lor e genială.

» Posted By mFlorin On 23 June 2011 @ 14:39

@theflo: De-ăla vroiam să-mi iau eu zilele trecute. Un M11x. Era super tare laptopul. Anyway, sunt destul de bune pentru jocuri, dar m-am uitat la plăcile video: nu sunt cu MULT mai performante decât astea de pe laptopurile obișnuite. Sincer să fiu chiar cred că numai design-ul e de Alienware-uri. Cel puțin când vorbim de laptopuri. Nu au nimic custom. Poate placa de bază, dar chipul plăcii video e tot pe 128 bits și are aceleași frecvențe ca același chip pus pe un HP sau un Sony (că alde Acer au chip-urile video puțin underclockate)
Și diferența la Alienware-uri o mai face RAM-ul plăcii video. Ei pun GDDR3/5 pe când alții pun doar un simplu DDR3/5.

În rest, tot nu sunt ATÂT de performante.

» Posted By mFlorin On 23 June 2011 @ 14:35

Haha, ce face sesiunea asta din om

@Little Box: Da, la asta mă gândeam și eu când ajunsesem spre sfârșitul articolului, dar nu vroiam să-l fac kilometric deci l-am lăsat așa. Ai completat scurt și la obiect exact ce lipsea :)

@DeeDee:

Numai că modalitatea ta de abordare “analizică” fac persoanele umaniste să își pună mâna în cap și să fugă.

Hm, se pare că Little Box, prin comentariul de mai sus, a demonstrat contrariul la ce zici tu ;)
Ah, și nu e “analizică” ci mai degrabă ‘analitică’, că tot ești tu la profil uman și nu le ai cu realul / logica, dar le ai cu vorbitul și alesul cuvintelor.

» Posted By mFlorin On 10 February 2011 @ 01:21

Cea mai bună minciună

@miru: haha, you funny girl :)

» Posted By mFlorin On 9 February 2011 @ 22:29

@Little Box:

Ai facut-o vreodata? Si acum suferi din cauza asta?

Nu. Nu eu. Adică na, cu toții o facem, la un nivel mai mic sau mai mare. Dar articolul e scris bazându-mă pe o altă persoană care nu-și dă seama că de fapt minte. Nu-și dă seama că se minte singură.

» Posted By mFlorin On 5 February 2011 @ 01:59

Îndrăgostește-te de persoana potrivită

@Alexandra:
Tocmai de-aia iti spuneam sa nu te mai gândesti atat de serios la relatii la varsta asta. Majoritatea relatiilor la vârste mai mari, relatii care duc la casnicii fericite, se bazeaza mai mult pe alte valori gen statut (fie el social sau financiar), sanatate, capabilitati de a face anumite chestii, anumite calitati, etc; comparativ cu relatiile la varste in jurul a 20 de ani, care se bazeaza mai mult pe pasiuni, sentimente de moment, atractii si/sau fantezii, care in final trec, dar duc la o poveste frumoasa, la momente frumoase, la experiente noi si intense.

@Radu: daca te referi la editarea comentariilor, da stiu. Cred e din cauza pluginului. To be fixed :p

» Posted By mFlorin On 4 January 2013 @ 19:11

@Alexandra: Mi-ar fi făcut mare plăcere să ne vedem la o discuție, păcat că eu sunt din Galați :)

Hei, ai doar 19 ai! Distrează-te și nu te mai gândi atât de serios la chestii de-astea. Încă n-au o valoare atât de mare. Poți pierde o poveste foarte frumoasă.
Ține minte: Uneori (chiar foarte des!) nu finalul contează, ci doar povestea!

Credeam că el e cu 2 ani mai mare decât tine. Ținând cont că fetele se maturizează mai rapid decât băieții, cei 2 ani în minus ai lui, în cazul ăsta, poate conta enorm. Dar nu mereu! N-ai de unde ști cum e un om până nu începi să-l cunoști!
Și în legătură cu distanță: Nu încurajez și nu voi încuraja niciodată chat-ul, videochat-ul, vorbit-ul pe y!mess, facebook, telefon, sms. Relațiile se TRĂIESC prin atingeri, priviri, stat împreună.

Noapte bună și ție :-)

» Posted By mFlorin On 4 January 2013 @ 03:26

@Alexandra: 2 ani și tu spui că nu-i dai nici o șansă? Majoritatea căsniciilor de succes pe care le știu au în jur de 5 ani diferență între ei. +- 3 ani.

Nu e nimic în neregulă 2 ani. Nici 3, nici 4, nici chiar 5. Abia după 5, din pct meu de vedere, ar fi ceva mai … complicat, dar nu imposibil!

» Posted By mFlorin On 3 January 2013 @ 23:38

@Ilea Cristian: Corect, vorbesc cu ușurință, dar n-am zis că le știu pe toate și nici n-am zis că-i bătut în cuie. E un subiect foarte delicat și părerile sunt destul de diferite. Și na, ce-am zis mai sus e doar o idee, doar o opinie / părere, nu e un ‘fact’

Anyway, dacă s-ar îndrăgosti de fizic (adică ar fi atrasă, fizic vorbind), nu cred că ar mai fi distantă și cu siguranță n-ar fi atât de atașată de tine. Când e vorba de un astfel de atașament, vorbim de ceva spiritual, nu fizic.
Dacă ar fi fost atrasă sexual cu siguranță te-ar face s-o fuți sau eventual să intri într-o relație cu ea (și ținând cont că atracțiile fizice nu țin așa mult, nu se știe dacă va rezista relația).
Dacă e atașată emotiv de tine, poate să considere aceste sentimente ceva ‘friendly’, și instinctele sexuale nu intervin.

De-aia cred/zic eu că e o diferență între atracția fizică și îndrăgostitul de caracter / ‘suflet’

» Posted By mFlorin On 10 January 2011 @ 15:37

@dracidus: Am mai zis și în articol și mai repet: nu te poți îndrăgosti la comandă // nu poți controla de cine să te îndrăgostești.
Cu toate astea, dacă nu e dragoste la prima vedere, poți controla asta. Când decizi să te duci la o întâlnire cu o tipă nu decizi asta pentru că ești îndrăgostit de ea.
Și ce zici tu? După ce trece acea euforie a îndrăgostelii poți decide dacă merită sau nu? Well, și dacă începi s-o iubești, câtuși de puțin? Dacă tipa te face s-o iubești, dar nu merită (din simplul motiv că ea nu te-ar iubi sau te-ar vedea altfel decât o vezi tu)?

Ideea era următoarea: TU alegi în ce relație intri. TU alegi persoana! Și înainte să le vezi, le poți ‘citi’ puțin să vezi ce și cum.
Dacă tu ai luat-o ca pe “îndrăgostește-te forțat de x-uleasca” e problema ta. Eu o iau ca pe “x-uleasca ține la tine. hai să vedem ce-i poate capu'”

» Posted By mFlorin On 10 January 2011 @ 15:31

Tu de ce dormi?

@miru: Hm, interesant text-ul.
Se poate, e un subiect încă în studii, deci momentan nimic nu e sigur, sunt doar teorii.

» Posted By mFlorin On 16 February 2011 @ 02:14

@Radu: Stadiile REM din timpul nopții nu prea sunt relevante, că de obicei țin puțin. Acolo sunt făcute liniile mai mari ca să se înțeleagă că ele sunt din ce în ce mai lungi.
Asta nu înseamnă că la jumătatea somnului intră o stare rem de 2 ore!

Anyway, timpul nu e chiar așa cum crezi tu, în vise.
Din proprie experiență îți pot spune cu certitudine că 60 minute în realitate = 10 minute de vis; rația poate fi chiar mai mică.

Și faza cu visele; când ai visat ultima dată ți-ai dat seama că uiți rapid ce-ai visat. Nu știu exact de ce, dar știu că nu se imprimă visul în sine prea bine în memorie. Se imprimă doar o trăire, doar o idee, dacă ea există

Zici că visezi foarte rar? Păi da. Dau un exemplu: să zicem că corpul tău are nevoie de 7 ore de recuperare, adică DE-ABIA DUPĂ cele 7 ore va intra în rem. Dacă tu dormi DOAR 7 ore, e imposibil să visezi.

@lordneo: e ok ce zici tu. E foarte ok. Faza cu randamentul bazat pe timp e adevărat. Ideea e că în rem mintea ta e goală. Complet goală. În schimb, în realitate, în principal ești ‘deranjat’ de multe alte griji.

» Posted By mFlorin On 20 December 2010 @ 17:01

Orice călătorie începe cu un prim pas

@miru: Wow, chiar a citit cineva acest articol? Și a comentat? Și i-a mai și plăcut? Sunt surprins!

Ideea e superbă, dar modul în care e “prezentată“, scrisă și privită e … destul de diferit și greu de digerat, din punctul meu de vedere.
Mă bucur c-ai înțeles și că ți-a plăcut :)

PS: Da, știu că rubrica “Despre mine” trebuie îmbunătățită. E scrisă când mi-am deschis blogul, prin primăvara lui 2008.
Oamenii se schimbă, ideile se schimbă. Am mai prins “ceva” experiență între timp și de-aia probabil ți se pare atât de diferită pagina aceea.
Cu siguranță trebuie reeditată. În curând, sper.

Ah, da, am terminat liceul pe profilul Matematică Informatică (real) :)
Pot întreba de ce ai pus întrebarea asta? :)

» Posted By mFlorin On 5 February 2011 @ 01:44

Comunicarea înseamnă Totul!

@miru:
Hm, stilul tău de viață nu te lasă să comunici? În offline? (adică socializarea cu alții în realitate).
Nu m-ai găsit bine aici! De ce? Pentru că n-o să-ți spun ceea ce majoritatea o să-ți spună, gen nu e bine ce faci, nu e bună comunicarea pe internet, e mai bună aia în realitate, etc, etc; ci … o să-ți spun că e chiar mai bună :)

De ce? Pentru că în realitate ai un grup destul de restrâns de oameni cu care poți comunica, și trebuie, vrând nevrând să te iei după ei. Să adoptați principii în grup, unu’ de la altu’, să fiți corupți, unul după altul, etc.
Pe internet ai cu totul alt mod de “viață”

Pe internet poți SELECTA doar ceea ce te interesează!
Poți găsi oameni cu care să discuți ceva inteligent, ceva ce-ți face plăcere.
Poți găsi informație infinită în legătură cu tot ceea ce vrei!
Și multe altele! În final, toate pentru binele tău.

DAR! Toate aceste informații trebuiesc folosite pentru, după cum ziceam, binele tău! Adică pentru a-ți dezvolta anumite calități, pentru a îngropa anumite defecte, pentru a adopta anumite principii, valori, convingeri.
Iar toată informația câștigată o s-o folosești, la un moment dat, în viață reală. ȘI TE VA AJUTA ENORM, crede-mă, vorbesc din experiență proprie.

Acum trebuie să ai MARE grijă să nu devii prea izolată de oameni. Că doar pentru asta comunici, discuți, citești, scrii, etc pe internet. Pentru oameni! Pentru o viață mai bună! Pentru un stil de viață mai plăcut! Pentru o viață mai fericită!

Deci trebuie să ai un balans destul de bun între cele două (offline și online).
În principal treburile stau simplu: online-ul te ajută în offline :)

» Posted By mFlorin On 5 February 2011 @ 01:56

Erau alte vremuri. Nu mai comparați!

@douaceaie: Dacă o luăm strict ca idee, nu ca trăire, pot afirma asta.
Corect, n-am trăit pe-atunci. N-am de unde să știu CUM ERA. N-am de unde să știu cum era politica, cum era sistemul educational, cum erau oamenii, cum arătau străzile, blocurile, cum arătau magazinele, ce puteai lua de la magazin, ce-ți permiteai și ce nu.

Dar nu ma interesează toate astea :) Eu ziceam că într-un fel era mai bine, dintr-un anumit punct de vedere. Tu vorbeai de viața în general și de cum era pe-atunci. Cred eu …

» Posted By mFlorin On 21 September 2010 @ 10:26

@Alex: Da, asta vroiam să zic și eu. CIUDĂ!
Și da, dac-aș fi în locul lui garantat mi-ar fi ciudă. Am 20 de ani și TOT ÎMI ESTE CIUDĂ pe puștii ăștia de 10-12-14 când îi văd CÂTE AU!
Bag picioarele, eu la 12 ani n-aveam nimic băă! Și ăștia la 12 ani au PC ultima generație, au iPhone, au X-BOX, au până și PS3 (pentru ce le trebuie unora DOUĂ console NU ȘTIU!)

Nu e vorba că-i invidiez, dar mă OFTIC. “ciuda” de care vorbeai tu sau “oftica” de care vorbesc eu, cred că ar fi una și-aceeași.

Cum pana mea să nu te oftici când îi vezi că AU DE TOATE și:
1. Nu le folosesc la capacitatea lor maximă.
2. Nu învață nimic bun CU ce resurse sunt în ziua de azi.
3. Unele aproape că NICI nu le folosesc.

Cum bă! Păi eu când mi-am cumpărat Nintendo bag picioarele de nu jucam în disperare. De-abia așteptam să vină amici la mine să jucăm mortal kombat sau alte jocuri multiplayer. Stricam joystick-uri de-alea ÎN DISPERARE la cât jucam. Și era un CĂCAT de “consolă” cu jocuri 2d mai nașpa la grafică decât tetris ăla antic :)) . Și ăștia au ditamai jocurile, MULTE dintre ele chiar educative, și preferă să se joace CELE MAI NAȘPA jocuri ever! Sau să nu se joace deloc pe consolă, după ce dă o grămadă de bani pe ea :|

PS: Probabil așa spuneau și bunicii noștri despre copii lor (părinții noștri) când aveau vârsta lor. So … :)

» Posted By mFlorin On 17 September 2010 @ 23:31

Salariile rămân la fel și TOATE prețurile se măresc (aka s-a mărit tva-ul cu 5%)

@Ilea Cristian: Corectă faza cu rația și cu fracția. Am editat (și-am inversat și fracția). N-am stat s-o gândesc. Am scris-o cum mi-a venit în minte. Scuze :)

Exact. N-am nici o tangență nici cu politica, nici cu economia. Și nici nu vreau să am. Nu mă prea pasionează.
Eu doar observ ca trebuie să plătesc mai mult pentru aceleași “chestii”. Și logic că nu-mi convine, mai ales știind că acei bani (acea diferență) se duc la guvern. Dac-aș ști că fac ceva folositor cu ei, n-aș mai comenta, dar așa …

» Posted By mFlorin On 3 July 2010 @ 00:09

N-am nici o treabă cu economia deci n-am cum să-mi dau cu părerea la ce-ai zis tu.
Eu doar am zis așa, din punctul meu de vedere, al unuia care nu a studiat economia și din pct de vedere al unui cetățean normal, cu salariu normal, care vede cum salariile se măresc cu 30 lei odată la 2 ani, și rația cu prețurile mereu diferă în favoarea prețurilor, nu a salariului.

Cresc ambele, pe o perioadă îndelungată, corect. Dar, după cum spuneam, cresc mai mult prețurile decât salariile. Gândește-te pe un plan/viitor îndelungat și vezi unde-o să ieși.

Mersi. Mai am proba la info mâine :)

» Posted By mFlorin On 1 July 2010 @ 14:55

Grevă joi, 22 Aprilie 2010, în învățământ. Da sau nu?

Dacă tot se vorbește de greșeli hai să zic și eu o greșeală care mi-a schimbat complet viața.
Într-a 8-a nu știam la ce sunt bun mai exact (nimeni nu m-a consiliat să-mi spună care-mi sunt aptitudinile) și din recomandarea tuturor (diriginte, neamuri, profesori, etc) m-am dus la profil Real, mai exact Mate-Info.
A 2-a problemă e că aveam șanse la un liceu mai bun, dar tot din recomandarea altora m-am dus la ce-au zis ei. Și-am intrat în cel mai nașpa liceu EVER (mai multe detalii aici).
Am continuat, și după ce-am terminat liceul (sau mă rog, sunt la sfârșit) mi-am dat seama că nu-mi place realul DELOC!! Nu-mi plac numerele. Nu-mi place info/mate/fizică/etc.
În schimb, de prin clasa a 10-a mi-am dat seama ca-mi place psihologia, studierea creierului uman și a ceea ce poate face el, studierea trupului și a legăturii dintre creier și trup, studierea relațiilor interumane, studierea sentimentelor (emoțiilor), etc etc etc.

Și astea NU ȚIN de profilul real. Dar nu a fost nimeni care să-mi deschidă ochii să-mi spună “Bă, tu nu ești făcut pentru mate-info, tu ești făcut pentru filologie!; sau altceva”

Și din cauza asta am crezut că nu sunt făcut pentru asta (real), chiar dacă-mi plac chestiile astea la nebunie (psihologia). Și-așa am învățat eu chestii ce țin de informatică, matematică, etc; doar pentru a termina un liceu pe profilul ăsta.
Și-așa o să mă duc eu acum la facultate de informatică, o să studiez limbaje de programare și-o să ajung ceva în acest domeniu (îmi place și asta, dar nu atât de mult ca ce-am zis mai sus).
Pe domeniul informaticii am deja un viitor. Știu deja multe chestii de bază și aprofundându-le îmi fac o carieră în asta.
Pe celălalt domeniu e doar un fel de hobby. O plăcere. E ceea ce-mi place, dar nu știu s-o fac atât de bine încât să pot spune “da, pot urma o facultate pe domeniul ăsta pentru că deja am învățat din liceu ce e de bază, în facultate voi aprofunda, și după aia îmi pot face o carieră în acest domeniu
Nu pot spune asta pentru că nu știu dacă o să am succes sau nu. Nici măcar nu știu dacă sunt (sau voi fi) bun la așa ceva. Știu doar că-mi place și că mi se par lucruri FOARTE interesante.

Tot ce sper e să nu mă trezesc pe la 30-35 de ani că fac acest job din obligație și că m-am săturat. Și pe atunci să-mi dau seama că mi-am ratat viața din cauza alegerilor spre acest domeniu, și să fiu nevoit să lucrez în acest domeniu toată viața, CHIAR DACĂ nu-mi place :-S

» Posted By mFlorin On 25 April 2010 @ 13:30

@Alexuk: Hehe, știu cum e.
Anyway, când am spus că e spre binele elevilor, mă refeream la elevii care vor fi în locul nostru peste câțiva ani, nu pentru noi.
Pentru noi, MAI ALES că suntem an terminal, e cel mai nasol.

Cum ai zis și tu, faza cu clasa a 7-a și-a 8-a, iar la mine faza că nu mai dau bacul la engleză, sport; nu mai dau oral la română, etc; dau DOAR scris la 3 obiecte.
Asta scade media enorm. Mi se pare o prostie, dar… ce putem face decât să îndurăm? :-<

» Posted By mFlorin On 22 April 2010 @ 14:32

@Alexuk: Hm, și dacă stăm puțin și ne gândim, Bălcescu ar fi trebuit să fie primul care să fie de acord cu greva, pentru că greva asta e făcută spre binele profesorilor și a elevilor, și cum în Bălcescu se presupune că ar fi profesori mult mai buni decât în alte licee, se subînțelege că-s și mai inteligenți, deci ar trebui să fie de acord cu greva.
Mă mir cum de se întâmplă contrariul :-??

@Simona: Corect, nu au vrut profesorii. Mai sunt unii profesori care nu sunt de acord, și te obligă să vii la școală doar pentru o singura oră, în ziua cu greva :-l
Sindicate diferite? Possibly :-??

» Posted By mFlorin On 22 April 2010 @ 10:40

Detalierea unui citat

iar motivu pentru care totu se duce de rapa este acela ca unu din ei nu isi arunca destul interesu in relatie si nu ajunge sa fie la nivelul partenerului, iar in acel moment parteneru se satura de tine si bye bye toata ideia e ca daca esti deja intr-o relatie nu inseamna ca gata totu e perfect nu te va parasi si etc. tot trebuie sa iti dai interesu incontinuare sa aduci ceva nou ca parteneru sa fie incontinuare interesat de tine.

@disro: Bine-ai zis-o. Really! :)

» Posted By mFlorin On 22 April 2010 @ 10:42

Scrisoare către elevi!

@Aurelian: Ai și tu dreptatea ta, dar gândește-te în felul următor. Ok, ăia de sus, care aprobă legi sunt incapabili să înțeleagă ce le explicăm noi (și elevii și profesorii), și în final tot ca ei vor face.

DAR hai s-o luăm altfel: Dacă nu facem nimic, CU SIGURANȚĂ nu se va schimba nimic.
Dacă facem ceva, EXISTĂ o șansă, cât de mică, să se întâmple ceva.
Nu ți se pare logic!?
Ca să se întâmple ceva, TREBUIE să FACI ceva!

Tu știi ce spui? Că ăia-s nu-știu-cum și gata, problemă rezolvată: nu facem nimic.
Dar nu te chinui absolut deloc. Ok, poate că eșuezi de 100 de ori, și a 101-a oară va fi cu noroc.

@Simona:

o greva a elevilor = absente = acelasi rezultat…

S-a mai zis odată că facem grevă ALĂTURI de profesori, adică în același timp în care fac și ei, ceva gen ‘suport’. Deci nu e valabil ce-ai zis!
În legătură cu sesizarea la UE; foarte bună ideea :D Chiar nu m-am gândit la asta. Dar na, nu cred că se poate.
Noi, elevii, putem doar să-i susținem pe profesori când mai fac greve de genul ăsta. În cazul în care vreodată profesorii vor face sesizare la UE și în același timp grevă, noi putem doar să-i susținem, și să arătăm asta. Altfel, nu știu dacă avem ce face :-S

» Posted By mFlorin On 9 April 2010 @ 15:01

 Page 1 of 2  1  2  » 
«« Back To Stats Page